Gjest -lilly- Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Stakkars snuppa mi har blitt forkjølet. Hun er bare 8 uker og jeg fullammer. Trodde morsmelka gjorde at hun skulle holde seg frisk, men der tok jeg feil. Hun er kjempe tett i nesen og har masse slim i halsen. I natt voknet hun mange ganger og fikk nesten ikke puste. Hva gjør jeg? Har prøvd morsmelk i nesen, saltvann og nesespray...... Det hjelper jo en stunn, men det er så skummelt med det slimet som tetter seg i halsen hennes......noen med lignende erfaringer??
Kebbelife Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Datteren min ble forkjølet da hun var 6 uker og det var helt forferdelig. Vi hevet hodeenden på senga ved hjelp av tykke bøker og vi brukte saltvannspray og slimsuger i nesen. Likevel satt vi oppe med henne de verste nettene, fordi hun ikke fikk puste da hun ble lagt ned. Etter et par uker var det over. Lykke til!
Lilleh Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Jeg har nettopp ringt vår egen lege pga mi lille jente (på 6 mnd). Ho har hostet/vært tett nese i over en uke, og da syns jeg det var greit med en sjekk.. Ring legekontoret og hør - du får helt sikkert noen gode råd der!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 min gutt er bare 5 uker nå og har allerede vært forkjølt i over 2 uker. ikke noe kjekt når det skjer men vi bygde opp sengen slik at han får hodet hevet litt og så har vi vært kjempenøye med temperaturen og antall lag med klær...han er mye bedre nå Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå