Gå til innhold

God morgen jenter, det er FREDAG og snart helg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fredag morgen, tankene lengter mot klokken tre, jeg vil hjem, vil ha helg... sove litt lengre, dasse rundt i pysjen... og nyte fri dagene....

Det er ikke så ille vær i stavanger i dag, så jeg krysser fingrene for fint vær i helgen...

Ønsker alle en fin fin helg:-)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOOHOOO!!!!

Vel er hjemme med syk barn så det er ikke så veldig woohooo...=o)

Men han begynner å bli frisk så etterpå skal vi ut å handle mat og vaffel og is=o) Veeeeldig glad i vaffel og is=o)

Skrevet

Ja takk og lov for at det er fredag, skal sove leeeeeeeeeeenge i morra!!!

Og så har jeg el på søndag eller mandag, så det blir litt annen sengekos i helga også:o)

Ha en riktig god helg alle dere prøvere:o)

Skrevet

Ja, god mårn alle snupper der ute! :-)

Kaldt og jævlig,og det kommer sikkert regn snart her jeg befinner meg nå. Vil hjem til mitt eget i Oslo,der er det stortsett varmt og fint enda noen uker utover høsten! Ja ja,i morgen kommer endelig min kjære en tur,så da får jeg sett han et par timer før de forsvinner ei uke på jakt:-)

Kos dere i helga,damer! Måtte det bli en fruktbar helg! :-)

Skrevet

God morgen jenter!! =)

Her er det kaldt og bare venter på at regnet skal komme. Og jeg har vonde el-smerter!! Visste ikke at det kunne være så vondt. Tror ikke jeg har hatt det før, ellers så er det meg som er mere obs på det nå som jeg temper og skriver inn alt på charten. Masse luft i magen! mensen vondt, vondt i underlivet og litt kvalm og trøtt. jaja..Det skal ihvertfall koses her i gården! så jeg skal ikke klage jeg nei!

God helg da jenter!! Kos dere masse! Håper vi får noen positive graviditetstester her da! :-)

Skrevet

God bedring til lille gutt, håper han snart er helt frisk, å ja, det hjelper nok på med vaffler og is....

god helg

Skrevet

Lykke til med EL og befruktning på deg og Elovise 9pp i helgen, måtte innskuddene gi flotte avkastninger... hi hi...

god befruknings helg :-)

Skrevet

Hehehe... Takk takk. Ja vaffel og is hjelper veldig=o)

Han er feberfri i dag men må være hjemme en dag uten feber før han kan komme tilbake i barnehagen... Så mandag blir det barnehage igjen og tror han gleder seg litt.... Rase rundt på sykkel er morro, spesielt når man kan gjøre det inne=o)

GOD HELG TIL ALLE SAMMEN!!!!

=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...