Gå til innhold

Har alle virkelig gått og lagt seg...hmmm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

klarer ik sove nå jeg...babyen er turbo i magen så må vente til hun roer seg...kjedelig..for noen spark..oioioi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, ikke jeg. Men tenkte jeg skulle prøve igjen snart. Ikke så lett når prinsene har magefest og jeg må konstant på do... *sukk*

Skrevet

Våken jeg også..diller litt rundt og pusler med ting her- og titter innom i blant. Har time til akupunktur i morgen, og gruer meg litt for å få nåler i kroppen...grøss :/. Men alt for å få denne babyen ut nå :).

Skrevet

hihi...de liker godt å hoppe rundt når vi skal legge oss..når har du termin? Skal prøve snart å legge meg jeg også...må opp og hente meg no halsbrann ting...ikke bare bare dette nei...

Skrevet

Jeg og skal til akupunktur neste uke..huff og huff..kommer til å sitte med hjertet i halsen...haaaater nåler...min største skrekk er drypp i hånda....så nålene skal jeg takle...:)

Skrevet

Halsbrann ja, sliter med det samme. Gaviscon hjalp ikke så mye, men det ble litt bedre med en yoghurt. Ser sprekkeferdig ut, men har da to mnd igjen. Nå tror jeg sannelig de sloss der inne...

Skrevet

jeg spiser novaluuzid mot min halsbrann...kjøpte no andre greier m sitronsmak først...fysj og æsj...ga det bort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...