Gå til innhold

Noen som har sett no til Nemi Diana???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle liksom ha hatt ett par ord med hu jeg. Har ikke sett hu her på en stund...

hallo... er du her lille venn?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ble "fryst ut" på søndag. Alle trodde hun løy. Vet ikke om hun har kommet tilbake etter det jeg..

Skrevet

Pga sykehus inlegget???

Har ikke lest det, men prata med broren hennes. Hun snakka sant da. Men jeg skjønner henne godt jeg. Håper hun dukker opp igjen snart...

Skrevet

Har sett henne etter søndag tror jeg.. men merker at hun ikke er her så mye etter det som skjedde på søndagen!

Håper hun ikke er redd for å komme inn igjen her... Hun var så seriøs.. masse gode svar å komme med....

Skrevet

Ja pga det innlegget.

Men siden du kjenner broren hennes så kjenner du vel henne i "real life" også? Sikkert lettere å få kontakt med henne om du ringer enn å legge inn et innlegg på småtroll.

Skrevet

Hun kommer nok igjen kjenner jeg henne rett :) Klarer nok ikke å holde seg unna. Er litt avhengighetsdannende dette.

Men hvorfor trodde folk hu løy?

Skrevet

På grunn av sykehusinnlegget ja. Hun fikk mye pepper her den kvelden stakkar. Skjønner ikke at folk gidder jeg..

Skrevet

Har reist igjen nå. Var på Kongsvinger en snar tur. Venn av familien. Får ikke tak i hu på mob og har hun ikke på msn. Så da regna jeg med hu var her...

Skrevet

Du skal se noen snart kommer her og påstår at du er henne som har skifta nick og vil ha tilbake troverdigheten.. Hehe..

Skrevet

Oi er de så hårsåre her. Ja da får jeg slutte å skrive da.

Bare lurte...

Skrevet

Øh, så "rart" at det kom to nye nick og begynte å diskutere dette...lager du din egen forsvarskomité nå, Nemi Diana? ;)

Skrevet

Hvorfor må alltid anonym komme å lage kvalm..... Typisk anonym :(

Skrevet

hva handlet innlegget om. Letet litt etter det, men finner det ikke jeg...

Skrevet

En ved navn mamman til kristine skrev et innlegg om at Nemi Diana hadde frontkollidert med en trailer. Men dette stemte ikke, for Nemi Diana var på dib da innlegget ble lagt ut. Ingen vet hvem denne mamman til Kristine er. Nemi Diana fant ut at det var søsteren hennes på 8 år og veninnen hennes som skulle ha det litt "gøy" og hadde lagt ut dette innlegget for å se hvor mange svar de kunne få. De hadde sett at Nemi Diana lå på "mest aktive bruker-listen".

Mange har vanskelig for å tro at en 8-åring skal ha fått til dette, men det er mange smarte 8-åringer ute i denne verden....

Skrevet

oki. jeg kjenner nemi diana litt, og tror faktisk ikke hun har så lite å gjøre at hun legger inn et innlegg selv om dette. syns der virker som hun får pepper hver gang hun legger inn noe innlegg jeg. jammen mange hormonfylte her inne :o)

Skrevet

Jeg tror heller ikke at Nemi Diana kunne gjort noe sånt. Jeg synes hun virker kjempe grei.....

Men det er alltid noen som må spekulere i ting, typisk anonym......

Skrevet

Tror du at jeg er Nemi Diana nå kanskje?? Haha....dårlig forsøk anonym.....

Skrevet

Men Nemi Diana kunne jo ikke ha vært på dib mens det innlegget ble lagt ut...all den grad de hun sier la ut innlegget (hennes 8 år gamle niese eller hva det var), lånte pc´n hennes for å gjøre lekser...

Skrevet

Skal vi ikke bare droppe det temaet der nå..... La den stakkars jenta være i fred!!!

Skrevet

Hun var ihvertfall på dib en stund etter.....hun skrev et svar på innlegget at det ikke stemte for hun var jo der.

Jeg vet ikke jeg......men syns det er dårlig gjort å ikke tro henne, og fryse henne ut av dib.

Skrevet

Sorry at jeg tok opp temaet igjen, Nemi Diana. Det vil alltid være idiotiske anonyme her som bare må lage kvalme. Jeg hadde ikke sett innlegget søstra di hadde lagt ut så var bare nyskjerrig på hva det var. Håper vi ses igjen snart. Synd at du ikke kan komme den 13. Skal du på helsestasjonen klokken ett eller? For det er vel ikke mulig for deg å kombinere det?

Kos deg videre i hvert fall. Får håpe du slipper alle teite innleggene, men du tar deg vel ikke nær av det???

Skrevet

Titt titt kjære venner... :)

Anonym : her i husert er vi så heldige å ha to pc`r. Var på msn da jeg fikk mld om inlegget. Men uansett gidder jeg ikke prøve forklare det lenger for du og mange andre har funnet at jeg bare lyver så da skal da dere for all del få tro dette. Jeg og de som kjenner meg vet at jeg ikke er typen til det og har ikke sansen for sånne useriøse innlegg. Defor har jeg aldri lagt ut noen og heller ikke svart på andres innlegg.

Tropical Fruit :

Nå har jeg fått batteri på mob igjen så du kan ringe på nytt. Har mista nr ditt. Skulle møtt deg da du var på vinger. Hørte Ole sa du hadde vert innom en tur. Synd jeg ikke var der da. Lenge siden sist nå. Ring da du får mulighet da :)

Til resten :

Er her innimellom å leser litt og svarer der jeg synes jeg kan være til hjelp. Gidder ikke legge ut innlegg som før da det alltid er noen som skal dra fram at jeg juger og greier. Har ikke behov for det i hverdagen :) Har andre ting å bry meg om og dette har i grunn vert en fin måte å "avvenne" seg på dib. hehe. Får litt mer tid til gubben og huset.

Mamman til Linnea/VildeHelena! :

Skal på helsestasjonen 13.20 ( tror jeg det var) den 13. Men jeg kan sende deg mld da jeg er ferdig for å høre om dere fortsatt er på senteret. Hadde vert artig å treffe folket igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...