Gå til innhold

Han vil ikke ha trøst :o(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 13 måneder og vil ikke ha trøst. han er ikke veldig kosete til vanlig, men nå som han gråt i senga trodde jeg at det var vanlig å ville ha trøst, men det vil ikke min. Han blir mer irritert når jeg prøver å stryke på han, så da lar jeg selvfølgelig være det, men skulle ønske han roet seg istedet for å hisse seg opp...

 

Flere som har slike som ikke trenger så mye trøst?

 

Vil de vokse det av seg?

 

Synes det er litt trist av og til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender iblant at det "ikke passer i det hun droemmer"... Prater da bare rolig til henne, og saa blir det natta igjen. Trenger han ikke troest naar han slaar seg paa dagtid heller da?

Skrevet

Hvis det er i senga si han er sånn, så kan det rett og slett være at han er trøtt og vil sove. Da er det litt irriterende å bli strøket på. Sånn er ungene våre iallefall.

Skrevet

Er han virkelig våken når han holder på sånn? Det er nemlig noe som heter nattskrekk, der de skriker og bærer seg noe forferdelig, kan til og med løpe rundt i rommet, men er i dyp søvn. Da må man bare passe på at de ikke skader seg. De fleste husker heller ingenting av det når de da til slutt våkner. Det er ufarlig men skikkelig plagsomt for foreldrene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...