Gå til innhold

Vondt i magen av banan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini på 6 mnd fikk smake noen ts med banan i dag. Noen timer senere skrek han og virket som om ha vondt i magen.... Kan det være bananen tro?

Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo en mulighet det.Gutten min ble fryktelig hard i magen av det,

Skrevet

banan kan virke forstoppende. Ville gitt han sviskesaft.

Skrevet

Hei, hei, datteren min reagerer på samme måte av banan. Vi er sikker på at det er bananen for vi har testet en del ganger, og det slår kke feil, skriking etter et par timer. Så her holder vi oss langt unna banan, Det er veldig dumt, for hun elsker nemlig banan stakkars..

Skrevet

Banan kan (som nokon andre her nevnte) virke stoppande på magen. Viss babyen er veldig glad i det, kan du prøve å "oppheve" effekten med eit par teskeier sviskemos eller litt sviskesaft i forbindelse med at du gir banan. Svisker har motsatt effekt.

Skrevet

Tidligere kom bananen rett ut igjen i bleia ila en time så helt motsatt effekt enn stoppende hos oss! Nå går det greit, men gir det som regel rørt med litt sviskesaft og det er visst veldig godt - blir helt vill! :)

Skrevet

Min tålte banan dårlig de første par månedene. Ikke fordi han fikk hard mage, men fordi han fikk sure oppstøt!

Jeg fant etterhvert ut at det hjalp veldig hvis jeg unngikk å mate ham med det som er i midten av bananen..der med frøene. Jeg fikk sure oppstøt av banan da jeg gikk gravid, var derfor jeg kom til å tenke på det da han reagerte.

Og en veldig moden banan er uansett bedre enn en som er litt grønt på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...