Gå til innhold

Gutten vår ble veid i dag, 3 uker og 4 dager gammel.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Så flott at han vokser og sikkert trives da:) Min Guri var lita da hun kom til verden; 2630g og var 2530g da vi reiste fra sykehuset. Veide henne når hun var 3 uker og 2 dager; 3160g. Er også fornøyd med det, hun legger på seg heldigvis:)

Hei:-)

godt vi er fler... kevin veide 3575 når han ble født, 3480 nåe vi dro hjem fra sykehuset.. 4 uker gammel veide han 4435:-)

han er nok over 5 kg nå, skal på helsestasjonen på onsdag.. så da får vi se....

Som jeg skrev i innlegget mitt, gikk sønnen min gått opp nesten en kilo da han var 2 og en halv uke gammel. Han veide 3870 ved fødsel (53 cm), og 17dager gammel var han 4870 g. 3 uker gammel nå, så er han vel 5 kg..Så det vokser her også! Er jo veldig kjekt at det går den riktige veien for alle da!

Annonse

Artig å sammenlikne ja!

Jenta vår veide 3800 da hun ble født, 3700 da vi reiste hjem.

Etter 3 uker veide hun 4500

etter 5 uker veide hun 5000.

Så ingen tvil om at hun får i seg nok nei....og det er nok forresten bare fløte - he he...............

Noen som slår denne?

Elias veide 4100 gram da han ble født for 2,5 år siden. Da han var 3 måneder, veide han 8060 gram!!!

Har ikke fått veid Emma enda siden vi dro fra sykehuset - skal på helsestasjonen til fredag - er spent på hva hun veier. Kan se at hun har vokst og fått bollekinn =)

Annonse

Min ble og veid 3 uker og 4 dager gammel:)

3770 ved fødsel

3500 ved avreise

3610 2 dager senere

4710 3uker og 4 dager

gikk opp 110g på to dager, ikke værst. Men synes 1210g fra avreise var mye jeg da. Ser nå at det er ganske normalt:)

Ble ikke målt. De har egentlig sluttet med det. Måler dem ved fødsel og ved 6ukers kontroll etter legesjekken, dersom legen ikke finner noe med hoftene. Han har strekt seg en del. Har måtttet pakke bort første pysjen:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...