Gå til innhold

Gutten vår ble veid i dag, 3 uker og 4 dager gammel.


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Han veide 3580 da han ble født, gikk ned til 3300 før vi reiste hjem. Var litt nysgjerrig på hvor mye han hadde gått opp så tok turen innom helsestasjonen i dag....4605 g.!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dæven, det er gutt som har kost seg med maten:-) Jeg skal veie Ingeborg i dag, men forventer nok ikke en oppgang på over kiloen, tror jeg.

 

Deilig å vite at de vokser og trives!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så flott at han vokser og sikkert trives da:) Min Guri var lita da hun kom til verden; 2630g og var 2530g da vi reiste fra sykehuset. Veide henne når hun var 3 uker og 2 dager; 3160g. Er også fornøyd med det, hun legger på seg heldigvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

godt vi er fler... kevin veide 3575 når han ble født, 3480 nåe vi dro hjem fra sykehuset.. 4 uker gammel veide han 4435:-)

han er nok over 5 kg nå, skal på helsestasjonen på onsdag.. så da får vi se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide og målte Alva i går. Da var hun 4 uker og 2 dager.

 

Fødselsvekt: 3025 g - i går: 3940 g

Lengde: 47 cm - i går: 53 cm

 

Ikke noe i veien med næringsvettet her i gården ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i innlegget mitt, gikk sønnen min gått opp nesten en kilo da han var 2 og en halv uke gammel. Han veide 3870 ved fødsel (53 cm), og 17dager gammel var han 4870 g. 3 uker gammel nå, så er han vel 5 kg..Så det vokser her også! Er jo veldig kjekt at det går den riktige veien for alle da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veide lille Ingeborg i dag, har vokst seg lang men ikke så tung:

Var 4480 g og 53 cm ved fødsel, og var i dag 5.100 g og 58 cm. Blir 4 uker i morgen.

 

Godt å vite at hun får i seg nok mat og trives:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er andre som vokser godt også. Begynte å lure på om det er ren fløte i denne morsmelken! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Alltid godt når dei små legg på seg..

Jeg var å veide Lotte på mandag, hun var da 3 uker og 6 dager.. Fødsel vekt var 3918g og hun var nå 4655g så det går rette veien her også...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å sammenlikne ja!

 

Jenta vår veide 3800 da hun ble født, 3700 da vi reiste hjem.

Etter 3 uker veide hun 4500

etter 5 uker veide hun 5000.

 

Så ingen tvil om at hun får i seg nok nei....og det er nok forresten bare fløte - he he...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som slår denne?

 

Elias veide 4100 gram da han ble født for 2,5 år siden. Da han var 3 måneder, veide han 8060 gram!!!

 

Har ikke fått veid Emma enda siden vi dro fra sykehuset - skal på helsestasjonen til fredag - er spent på hva hun veier. Kan se at hun har vokst og fått bollekinn =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår deg såvidt! Johannes (nå 21 mnd) var 8080 g og 67 cm på 3 mnd kontrollen. Han er fremdeles en stor gutt, veier 15 kilo og er høy og kjekk;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theodor ble veid på helsestasjonen i dag, 3 uker og 5 dager. Han veide 3810 da han ble født, og var 52 cm lang. I dag veier han 4510 gram og er 54,5 cm lang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min ble og veid 3 uker og 4 dager gammel:)

 

3770 ved fødsel

3500 ved avreise

3610 2 dager senere

4710 3uker og 4 dager

 

gikk opp 110g på to dager, ikke værst. Men synes 1210g fra avreise var mye jeg da. Ser nå at det er ganske normalt:)

 

Ble ikke målt. De har egentlig sluttet med det. Måler dem ved fødsel og ved 6ukers kontroll etter legesjekken, dersom legen ikke finner noe med hoftene. Han har strekt seg en del. Har måtttet pakke bort første pysjen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille snuppe veide 3510 gram da hun ble født - 3400 da vi dro fra sykehuset - og nå 3,5 uke etter, veide hun 4280 gram!!! Veldig fornøyd med det!!!

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...