Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 kan jeg la jenta mi på snart 4 og en halv mnd sitte litt i vogna ( legge en dyne bak). Hun hater nemlig å ligge i vogna.. vil helst få med seg alt som skjer:)
maisnupp+snuppa Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Det høres veldig kjent ut. jeg har kombivogn og måtte legge en pute under bagen. De skal jo helst ikke sitte så mye, men hvis du bygger opp så det blir litt skrått så går det sikkert bra i kortere perioder.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 ja, det skulle ikke gjøre noe... ) jeg bretta den lille dynen litt, slik at snuppa ikke lå helg men kom seg litt opp slik at hun fikk se litt jeg da.. ,o)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Ja det kan du, men ikke så lenge, ville gitt henne en liggepause etter ca 20-30 min.
*Aina30 Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Hvis du har kombi vogn, ta ryggen på sportsvogndelen et hakk opp. Da blir babyen liggende samtidig som den får sett litt. Jeg har gjort det slik, funka bra
MorTilPrinsesseOgLitenSpire Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Så lenge hele ryggraden får god støtte så går det bra, har jeg hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå