Frk.Forvirret Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Tenkte å kjøpe et par sherox og et par gore-tex til 2-åringen i vinter. Vil jo kjøpe god kvalitet, samtidig som jeg ikke vil blakke meg helt. Hvor kjøper dere slike sko?
mammmamia ** Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Vi har hatt et par Cherrox (tror de bare heter Cherrox, de "originale", med sånn salamandersak på..) og et par Viking og likte best de første, men begge var knallgode...:-)
Skrullemor Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Har alltid hatt god erfaring med de på skoringen. Husker ikke hva de heter.............=)
Gjest Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 De på ØkonomiSko til 179kr har vi brukt, vært kjempe fornøyd med de. Er lagd på samme fabrikk som cherrox, heter Baja. Kjøper også Gt-tex der, koster 379kr, like bra som Gore-tex siden de og er lagd på samme fabrikk og eid av samme selskap:-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Huff, nei, forsøk å holde deg unna sherox.... De er neppe mer pustende i dag, enn de var da jeg var liten. Og det var et mareritt, av to grunner; kjempeglatte, og vanvittig kalde. Du vet, de er jo som gummistøver, bare enda verre. Man blir fort varm på bena, og hva skjer da? Jo, man begynner å svette, og hva om svetten ikke slipper ut??? Da blir man dritkald.... Jeg kan bare ikke fatte og forstå at disse skoene fremdeles selges, og jeg sørger hver gang jeg ser et barn med dem på. Det finnes massevis av gore-tex el. sko, tykke og tynne. Gå heller for det, vær så snill....
Dano Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 slusher sine var vi kjempefornøyd med i fjor, og kommer nok til å kjøpe de i år også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå