Gå til innhold

bruker dere det trekket som fulgte med vognen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hva er den godt for? holder det noe på varme eller tar av litt for vinden? *for et styr å finne ut av diverse utstyr! rister på hodet!* :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags trekk er det du mener da? Er vel endel forskjellig utstyr på forskjellige typer vogner vil jeg tro? Er det et sånt "lokk" liksom du mener?

Jeg har i så fall aldri brukt det ;)

Skrevet

jeg har brukt det et par ganger...når været har vært fuktig, og det ser ut som om det skal begynne å regne. bruker det også under regntrekket...

vet ikek helt hva det er godt for...blir kanskje litt lunere inni vogna=)

Skrevet

ja, det kan sikkert beskrives som lokk også:) hehe, nei e skjønner liksom ikke hva det skal være godt for:) pynt?

Skrevet

Hæææ? Klart jeg bruker dette! Skjermer jo for at trekk skal komme rett inn i vogna. Men nå er ikke jeg en dyne-frik da... Bruker ulteppe inne i vogna og trekket over.

Skrevet

jeg har bestilt et til den nye vognen min..pga at det er veldig greit å ha til å holde f.eks dynen på plass... og hvis det er litt små regn ute så blir i dynen våt... da vi brukte bag vognen, var det regntrekket... simo sine vogner er jo helt vanntette... kunne også bruke den for at det ikke skulle blåse inn i vognen osv... og i tillegg så er det jo fint..;)

Skrevet

ja, det gjør jeg!

men ikke i sommer..

i vinter, vårparten og ha rtatt det frem igjen nå... den skjermer jo for vind og såer den vanntett.. har simo....

Skrevet

Snakker folk om det samme? Må vel ikke bestille dette trekket i tillegg. Er ikke det en fast del til alle vogner?

Skrevet

*frem med trekket* :-) så mange småting jeg ikke tenker over...

for en utstyrsjungel! kaver meg skikkelig opp med å finne riktig vinterpose for oss også:) jammen ikke lett:-) voksi, dun, fleece...

tror det blir en tur på butikken imorgen for å kikke litt ja!

Skrevet

Mener du vindtrekket?? Det bruker jeg da høst, vinter og utpå våren, blir jo mye lunere i sportsvogna.

Brukte det nesten ikke i dypvogna, for jålete som jeg er hadde jeg så mange fine vogntepper å vise frem...hehe:-)

Skrevet

Hehe,samma grunn til at jeg ikke brukte det , må jo vise fram både fine rosa voksien og fine vognteppe oldefaren strikka ;)

Skrevet

strikker oldefaren din? hehe så søtt, det tror jeg må være skjelden:)

jeg bruker sindtrekket og har simo...jeg bruker det hvis det blåser eller regner fordi det stopper både vind og regn

Skrevet

Ja,hehe,tror ikke det er så mange menn som er like flink som han med strikketøyet ;)

Skrevet

hihi snillt gjort å strikke til oldebarnet da

Skrevet

Ja,kjempesnilt :D Blir vel en del fine gensere og slikt på henne etterhvert tenker jeg :D Har fått en allerede ;)

Skrevet

ja det er så kjekt å få strikkatøy. Min mor strikker masse så vi får en del...men det jeg elsker aller mest er vognteppet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...