KariMari Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Jeg er ei dame på 32 som er lykkelig gift og sammen har vi 2 døtre på snart 3 og 6 år. Nå har det seg sånn at jeg har fryktelig lyst på et tredje barn, men mannen min er ikke lysten i det hele tatt! Vi har alltid kun tenkt oss 2 barn, men jeg har sååååå lyst på en til:-) Begge jentene våre hadde kolikk i henholdsvis 2 og 3 måneder, ellers har de vært og er friske og raske. Men han sier han ikke orker flere. Noen tips til å få han til å forandre mening? Tror jeg har prøvd det meste (ikke grini og bedd, hi hi) men har iallefall brukt alt av positive argumenter for å få han med på dette....men nei.... PS! "luring" er ikke et alternativ:-)
vinterpappa Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Likte PS'n din best! Vet ikke helt hva jeg skal svare deg. Poenget her er jo at dere er to om denne avgjørelsen. Det er ikke gitt at du får han over på din side, og det må nesten være noe du må leve med. Jeg tror nok de fleste likevel er mottagelige for langvarig trykk.. Bare ikke la dette bli en så stor sak at det kan skape ubehag mellom deg og mannen din. Siden du "bare" er 32 og tobarnsmor, så har dere fremdeles noen år på dere. Ofte kommer det et behov for en liten attpåkladd etterhvert.. ;-)
KariMari Skrevet 8. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2006 Håper det med attpåkladden kan bli tilfelle, da....:-) Nei, må nok kanskje la det ligge og se tiden an. Kanskje han kommer på andre tanker etterhvert.... Takker for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå