mai mammaen til to Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 hun ligger søtt i korgen sin og sover..hun er bare den fineste på jord..kan ikke skjønne hvor de 4 mnd er blitt av....
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Nei, ikke sant.Vi har verdens skjønneste gutt som har blitt et halvt år allerede.Syns ikke det var lenge siden han bare spiste og sov jeg
mai mammaen til to Skrevet 7. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2006 ja det er skikkelig rart..føler jeg har hatt henne alltid, samtidig så husker jeg for et år siden... hadde visst jeg var gravid i to uker... og følte det var en eeeeeeviggghet til babyen skulle komme.... og nå ett år etter har jeg en så søt og stor jente...helt utrolig..
elijen 22.04.06 Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Ja føler meg så heldig som har fått en så herlig gutt! vi fikk foresten på samme dag, mammaen til gulljenten(6/5-06), tiden har sannelig fløyet avgårde! Hele 4 mnd siden jeg bar et helt nytt menneske inn i mitt hjem og nå er vi blitt en familie! helt rart, men kjempe gogt å tenke på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå