Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Djezzzzezzzzzzzz for ei syk patetisk pedofile drittkjærring som kan finne på å ta nicket til andre her inne... Du er pinadø så utrolig syk opp i den der hersens nøtta at det til å bli kvalm av... Hadde jeg hatt deg her, så skulle jeg faen ha drept deg di syke drittkjærring.....
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Det holder med EN kåt Dr. Yppert her inne! Så ligg unna faken!
Gjest Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Juksepikk hadde ikke mer fornuftig å si så hun skiftet nick....
Skvett Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Ja-juksefaen må bare stikke herfra..!!!!!!!! Er det mulig å være så teit at man tar andre nick!!!!!!! Bare JEG er den store Dr.Yppert!!!!!
Gjest Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Hehe...Du kan riktignok ta hans nick.... Men hans sjarm tar du ALDRI!!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 dere har helt rett... det er allerede EN dr.yppert for mye på denne siden, så en til trenger vi strengt tatt ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 hun der dr.yppert trenger vi IKKE flere av!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Djezzzzzzzzeezzzzzzz... jeg er jo en mann:-) Det er allerede bevist på kranglesiden, under en streng psykologisk vurdering av alle damene der inne!! Jeg røyk ut på at jeg ikke klarte å tenke på mer enn 1 ting i gangen:-) (etter min mening så er det juks) men jeg er uansett en mann......
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #9 Skrevet 8. september 2006 klarer heller ikke å tenke eller gjøre mer enn en ting av gangen... gjør det meg til en mann??
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #11 Skrevet 8. september 2006 Døgnflua.. slutt å etterlikne nick...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå