temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Theodor dykket mange ganger i dag... og han var sååååååå flink! Han fyller 1/2 år i morgen, og dykkerefleksen var helt intakt. Men også i dag (som forrige uke) ble han gira etter svømming og hadde ingen planer om å legge seg til normal tid. Det er stikk motsatt av erfaringene med de to andre barna mine som sovnet momentant etter svømming (og våknet ikke før dagen etter)...
Håper :-) Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Så spennende! Vi skulle dykke på mandag, men instruktøren fikk ikke tid å ta alle barne sist - så vi står på hennes liste neste gang. Gruer litt (er ikke så trygg i vannet selv........), men pappaen er med så det skal gå bra, og lille gullet vårt er trygg og god i vannet. Han er nok motsatt av Theodor - for han er helt skutt etter timene i vannet. Sovner nesten før vi har fått på klærene :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Å så flink han er da!!! Synes jeg ser ham for meg:-) Gleder meg til lørdag, da skal vi på kurs!!!
Ronja65 Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Jeg, Selma62 og lillegumman skal på babysvømming neste onsdag... Gleder meg:-))
Dream Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Så gøy! Vi var jo med og så at han dykket - kjempeflink var han!!!! og sånn som han smiler og koser seg i vannet. Even holdt en liten stund - til vi skulle svømme på ryggen. Da skjærer alt seg - og han får tydelig ubehag og vondt i nakken. Samme som sist gang. Tror nok det blir for mye for nakken foreløpig - sukk. Vel hjemme bar det rett til sengs med migrene for meg, OG EVEN HAR SOVET I 5 TIMER for første gang. Har akkuat fått mat igjen og SOVNET. Måtte jo bare inn og lese litt før jeg igjen legger meg. Ha en fin dag imorgen alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå