temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Er det treff førstkommende mandag? Hvis det ikke er planlagt noe... så er dette et forsøk på å gjøre det!
Håper :-) Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Jeg kommer gjerne på mandag. Tror vi snakket om Mecca - men er litt usikker. Er det andre forslag til sted?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Vil gjerne om jeg rekker det. Må jo flytte for søs til uken... Men litt lunsj og skravlings hadde vært hyggelig!
Ronja65 Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Hei jenter. Tenkte jeg skulle komme med tips på et nydelig kafè som jeg vært på heromdagen med en god gammel vennine som bor på vålerenga. Tror kafèet heter smia og det er et kunstnærspar som driver det. Fikk ekte sydenstemning da det var mur trapper med blomster.... nydelig mat. Det ligger rett ved vålerenga kirke... Er ikke helt sikker på hvordan man kommer seg dit med offentlig transport. Da jeg brukte bil, og parkerte hjemme hos min vennine. Ukebladet Allers skulle dit igår og intervjua hun som driver stedet igår. Da hun også har sitt verksted der. Kanskje det er et allternativ? Men mecca er sikkert bra det også:-). Det viktigste er jo å møtes. Men kaffèt på vålerenga var et riktig smultronställe som vi svensker sier:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Høres da bare flott ut:-) Kunne jo evt møtes sentralt og kommet oss dit "i kor", eller trillende om ikke det er for langt å gå:-)
Ronja65 Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Tror ikke at det er så alt for langt fra oslo S. Men jeg er dessverre ikke så kjent i Oslo. Noen ganger så er det nærme, fast det hvirker langt vekk, til dit man skall:-) Tror det hadde vært mitt i blinken for deg attpåklatten som elsker Hellas:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 :-D Da stemmer jeg for!!! :-D
sommerbarn Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Har veldig lyst på treff på mandagen, men jeg skal bli med min mor på sykehuset så det blir litt vanskelig. Hvis dere skal på "smia" så ta evt 37 bussen fra Oslo City.Gå av ved bussholdeplassen"Vålerenga".Ta første vei til venstre nar dere kommer ut av bussen.Da ligger Vålerenga kirke rett frem. Jeg vet ikke hvor Smia ligger hen, men det vet kanskje noen andre.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 8. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. september 2006 Både Mecca og Smia høres hyggelig ut, men.............. kunne vi klart å finne noe i noenlunde spaseravstand fra Aker Brygge. Når jeg bruker en time dit med buss og båt blir prosjektet så stort hvis jeg må busse enda mer eller bruke halve dagen på å gå og finne fram... Jeg er ikke så tøff i byen, så i tilfelle hadde det vært fint med følge fra Aker Brygge... Pysa alias
Håper :-) Skrevet 8. september 2006 #10 Skrevet 8. september 2006 Jeg foreslår EGO på Karl Johan.... Enkelt for alle å komme seg dit - så kan vi jo se hvordan det er der. Ser at det er enkelte andre BIM og DIM grupper som pleier å ha treff der. Hva sier dere til det?
strikkballen Skrevet 8. september 2006 #11 Skrevet 8. september 2006 Hei, vi blir gjerne med, om det blir Mecca eller Smia eller hva det nå blir. Kan godt møte dere på Aker Brygge og ta følge derfra? Hvis det blir Smia, kjører jeg sikkert, små-lat som jeg er... Da kan dere gjerne sitte på. Har ekstra barnestol (litt stor for babyene, men kan legges tilbake).
Dream Skrevet 8. september 2006 #12 Skrevet 8. september 2006 Har veldig lyst til å bli med, men helst i nærheten av Aker Brygge da jeg først har 1/2 t med buss og så 30 min med båt til Aker brygge. Samme som Tonetroll. En times reise blir liksom litt nok med en liten som ikke er helt i form. Karl Johan er helt fint.
Håper :-) Skrevet 9. september 2006 #13 Skrevet 9. september 2006 Ser at det har gått litt for fort når jeg har skrevet her... EGON på Karl Johan :-) Ikke EGO.....
Ronja65 Skrevet 10. september 2006 #15 Skrevet 10. september 2006 For meg er det detsamme. Viktigst er å møtes. Kanskje lit enig i at det er greit for oss jenter fra landet, og ikke ha for vanskelige møtesplasser. Egon er greit for meg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2006 #16 Skrevet 10. september 2006 Akkurat nå er jeg så utrolig sliten....jobbet i hele dag-igjen, så jeg må bare se an i morgen tidlig hvordan formen er. Kjenner at racet siste dager tar på en moden kropp;-) Men har jo sååååå lyst til å treffe dere alle sammen - dere nydelige skapninger:-)
Gummelillan Skrevet 10. september 2006 #17 Skrevet 10. september 2006 Skulle så gjerne ha truffet dere i morgen, men har allerede en avtale i Sandvika i morgen. Skjønner at jeg har drevet dårlig planlegging her, men det er jo nesten vanskelig å finne "ledig dag" i ukeplanen for tiden ;-) Leonora begynner å bli dreven cafegjenger med det programmet hennes mor har for tiden. Kos dere på Egon - og jeg stiller gjerne neste mandag!!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. september 2006 Forfatter #18 Skrevet 10. september 2006 Theodor er full av prikker og har feber... Vi må nok til legen igjen framfor å dra på bytur. Kanskje neste gang...
Ronja65 Skrevet 10. september 2006 #19 Skrevet 10. september 2006 Det er også usikkert om jeg kan komme, storesøster klager over vont i magen. Håper hun er frisk imorgen.
ettbarnsmammaen Skrevet 11. september 2006 #20 Skrevet 11. september 2006 Er det noen som kommer på Egon egentlig? Går det an å ta med vognene inn der?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. september 2006 Forfatter #21 Skrevet 11. september 2006 Jeg har hørt at det er god plass til vogner på Egon!
Håper :-) Skrevet 11. september 2006 #22 Skrevet 11. september 2006 Jeg må melde pass i dag. Har ei dundrende hodepine. Kos dere.
ettbarnsmammaen Skrevet 11. september 2006 #23 Skrevet 11. september 2006 Der sovnet lille Nusse, så da spørs det om det blir noe treff på meg. Kommer litt an på hvor lenge hun sover. Er ofte ikke mer enn en halv time. Dessuten er hun veldig forkjølet, men vi får se.
strikkballen Skrevet 11. september 2006 #24 Skrevet 11. september 2006 Rekker desverre ikke treff i dag, Christian ville ha så mye mat i dag tidlig, og så sovnet han akkurat når jeg skulle til å gå... Nå våknet han av en eller annen lyd, så vi triller en tur så han sover litt til. Håper vi sees snart! Det er alltid så hyggelig å treffe dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå