Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Jenta mi på et år har akkurat begynt hos dagmamma. I dag skulle jeg skifte bleie på henne, og så at hun var litt rød "inni der". Jeg pleier å være veeeldig forsiktig når jeg tar bort bæsj som er kommet innenfor, og bretter forsiktig til siden. Hun er veldig urolig på stellebordet, så kanskje dagmammaen har vært litt hardhent (ufrivillig) når hun smørte på salva? Det var akkurat som om hullet var litt større, og var rødt helt øverst. Tenker at hun kanskje bretta litt mer ut enn jeg pleier...? Har kjempesnill dagmamma, og lillemor er alltid glad og blid når jeg henter henne.. Men det var litt ekkelt likevel synes jeg... Er jeg overhysterisk?
yasmina Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Jeg har ingen anelse.... Men kan du ikke bare nevne at du så hun var litt rød og be dagmammaen være litt varsom. Se hvordan hun reagerer.... Vil ikke tro at noe er galt hvis lillemor fremdeles er blid og glad og liker seg hos dagmamma.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Dagmamman vår bruker alltid vaskeservietter ved avføring. Da pleier gutten vår å reagere med å bli litt rød i rompa. Hun er heller ikke så nøye med rompesalve. Synes ikke du er overhysterisk, man skal alltid være obs. Kanskje spørre dagmamma hvordan hun gjør det ved bytte av bleie?
Expat Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Og vaar lille fikk sopp etter det var litt lenger opphold i bleieskiftene, og da var det roedt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå