Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på snart 7 måneder, og har tenkt å kjøpe sportsvogn snart. Noen som har noen anbefalinger å komme med? Det må være godt med plass i den, sånn at en får plass til voksipose e.l. Og så må ryggen kunne legges helt flatt, da poden ikke sitter selv enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte ny vogn i helgen..datteren min er 4 mnd og vil ikke ligge i bagvognen utenom når hun sover... jeg kjøpte emmaljunga sportsvogn. den er god plass i... så man kan fint ha store poser i den..og i tillegg kan man bruke den til barnet blirt veldig stort.. eneste som er litt negativt med den er at det er en veldig liten korg under... som det er litt vanskeligt å plassere ting i...men ellers er den helt super foreløbig iallefall... og den er kjempe fin... er rosa og alt ( de har den i lyse blå og grønn iallefall og.... man kan snu kjøre retning osv...

Skrevet

Hvor mye betalte du for den, og tar den mye plass når den er sammenslått?

Skrevet

betalte vel 4500... den tar jo litt plass..men merker at den er mye mindre enn bag vognen vi hadde før..merker det godt i bilen....bag vognen dekte hele bakvinduet... men den nye vognen er ikke så høy når den blir slått sammen... men er litt brei..men det er jo fordi vognen er litt brei (for at det skal være god plass i den)... man kal ligge rggen helt flatt..og ta den litt og litt opp... datteren min liker godt å sitte/ligge....hun ligger liksom i oppover bakke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...