Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Bassisten i skambankt du liksom... he he... Jeg kjenner de folka!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Du får spørren da:-) "døøøøø, har du hatt sex med ei dame som hete wildchild du"? at du gidder:-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Sikker gått glipp av et ligg og to.. he he.. men jeg ble litt nyskjerrig nå da! Syns du om han da?? Nå må jeg le litt her....
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Ikke dum du Yppert! Kan virkelig ikke huske han snakka om en ræpe fra Dib nei..... he he ....
Skvett Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 Men spør da..... mange ræper her..og mange stygge-sånne som deg....
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 Jeg er syns iallefall selv jeg er deilig og sexy så det holder. Jeg lærte jo på skolen at jeg skulle ha tro på meg selv, og jeg syns jeg er virkelig flink til det jeg,,,,, tralalalala...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå