Gå til innhold

Dr. Yppert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gi meg et godt råd: Hva er beste måte å komme i buksene på et manneben jeg liker svært godt? Skal jeg gå rett på sak og vise tydelig hva jeg syns, eller skal jeg være sjenert og tilbakeholden og la han "ta" meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

djezzzzezzzzzzz..... hvis du ikke vet det, så hold deg langt unna:-) Bare ta han du:-)

Skrevet

Oki! Skylder på deg da om det går ræva?

Skrevet

Det går sikkert bra det:-) lykke til da.......

Skrevet

Hi hi,, *legger skumle planer* Uheldigvis er både han og jeg gift, men pytt! Da vil jeg tro han har godt av litt avveksling...

Skrevet

ehhhee... kremt "stopp litt":-) Ta heller den der litt sjenerte versjonen din du:-) lykke til...............

Skrevet

Forresten-vær frem på du......

Sleik han i rompehullet.....

Skrevet

Vet ikke om jeg klare det lille du. *sikler ned på tastaturet ved tanken*

Det har allerede gått for langt tror jeg. Blir litt teit om jeg går frå sexy blikk og "lokke lokke" adferd, til snill skolepike med drømmende romantisk blikk og en finger tvinnenede rundt et hårlokk.....

Skrevet

Liker pikk og ikke rompehull så den blir litt teit! :D

Skrevet

Heey! Nicktyv! Skulle du ønske du var kjekken som jeg skal leke med eller?? Drit da! Stygt å stjele.

Skrevet

Hvordan gikk det med Hi:-) Jeg så plagiaten min var inne å kom med noen dårlige og perverse tips... beklager at det finnes slike plagånder:-)

Skrevet

Hei du! Oppdatering følger, men først må jeg få bli ferdig med mine skumle planer vettu!

Og takk for fantastisk velgjennomtenkte og flotte råd. Ha en fin aften herremann!

Skrevet

hvis du er gift, og han er gift, og du har tenkt å komme i buksene hans, så fortjener du å bli ......

Hadde du vært kona mi så hadde du faen meg fått smakt .

ÆSJ kvinnehore

Skrevet

Dama er søt:-) ro deg ned mann.. hun spør da bare:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...