libro2 Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Da var avhøret gjennomført.. Satt i 2,5 time i avhør, føler selv at det gikk greit, men det vet jeg jo ikke før en jurist har vurdert saken. Føler jeg fikk fram hele hendelsen som den var og fikk med at dette nok var en hevnaksjon fra bio. Han som avhørte meg var litt enig i det, men det er desverre ikke han som skal vurdere dette.. Får bare krysse fingrene å håpe på det beste... Men det som gjør meg mest forbandet nå er sambo oppi det hele. Han har nesten ikke diskutert noe med meg, sier bare at bio er sprengt i hodet. Å vi har ikke hatt stedatteren min på flere uker nå pga store problemer i sommerferien, å vi har ikke maktet å sloss med bio mere. Denne episoden som jeg er anmeldt for hendte i mai, men jeg ble innkaldt nå nettopp. Dette vet ikke bio, hun tror nok at jeg har vært i avhor for lenge siden og at det er derfor vi ikke har tatt kontakt. men i hvertfall så ga jeg beskjed til sambo at inntil videre så takler ikke jeg noe samvær med stedatteren min, ikke tør jeg heller blir vel bare anmeldt. Dette skjønte han, men så pratet han med henne først i går, der han forklarte kort hvorfor hun ikke kunne komme. så prater han igjen i dag med henne, hvor hun spør om når hun kan komme. Han svarer "vet ikke", så jeg sier at hun kan komme fra lørdag til søndag siden fellesen har 3 års dag da. Så prater sambo med mor, å prater helt normalt og nevner ingenting om hverken avhøret eller anmeldelsen. Fan jeg blir så forbandet, han er så jævlig puslete å klarer ikke å stille opp for meg å forsvare meg oven for henne. Synes godt han kunne ha gitt henne en eller annen komentar på dette, men NEIDA de kan han jo ikke...... Må legge til at han har nektet å prate med henne siden mai, er jeg som har måtte diskutere med henne pga masse tull fra hennes side.. Men nå når hun har anmeldt meg, ja da skal han prate og enda prater som om ingenting har skjedd.. Fan jeg blir så forbandet, går det ann å være mindre mann????? Har omsider innsett hvor lite mann han faktisk er, synn det har tatt meg 5 år og to barn før jeg skjønte det.. Å nå når jeg ser hva jeg faktisk har måtte gå gjennom pga han så fatter jeg ikke at jeg har giddet. det er helt vanvittig. Å nå på toppen av det hele så har jeg fått denne anmeldelsen på meg.. Fatter ikke at jeg har holdt ut. å i dag fikk jeg vite at sambo ikke har vært helt ærlig mot meg ang visse saker som har med forholdet til bio-mor å gjøre.. Har lyst å konfrontere han med det, men jeg lovte henne som sa det at jeg ikke skulle ta det opp med han.... Kjenner meg helt tom, å i tillegg forventer vist sambo at jeg skal stille meg til disposisjon for han.. Han skjønner vist ikke hvor alvorlig dette kan ende med den anmeldelsen, å det virker nesten som om han tror jeg blir kåt av å bli anmeldt.... Nei, jeg har bare lyst å melde meg ut av alt dette, ta ungene med å springe lengst mulig unna.... Var anonym i forrige innlegg, men ser egentlig ikke vitsen i det. Lettere å se helheten når jeg ikke er det, for jeg har jo skrevet noen innlegg tidligere i denne spalten. Å det er ingen her som kjenner meg likevel...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Som sagt før (kommentar på det forrige innlegget ditt) pakket jeg snippeska.Det får være grenser for hva man skal finne seg i. Min mann var akkurat slik som din, jeg gikk, og da fikk pipen en annen lyd. Han tok konfrontasjonen med eksen og resultatet ble ingen samvær noe min mann valgte pga anmeldelsene. Man skal ikke ødlegge sitt eget liv pga av en eks, iallefall ikke som stemor.
libro2 Skrevet 7. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2006 Men hva med barna mine??? Vil jo ikke sette dem i en situasjon som koffertbarn..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Neivel , men vil barna dine har godt av denne konflikten dere har med biomor da? Barn snapper opp stemninger, holdninger osv. Hva gjør det med deg å bli anmeldt ol.Ikke kom å fortell meg at du klarer å være glad og nøytral når det som stormer som verst.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Min datter ble steikdårlig av konflikten med min manns eks, så jeg måtte berge henne å dra min kos
libro2 Skrevet 7. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2006 nå var jo avhøret i dag så jeg vet ikke hvordan jeg vil reagere i en konflikt, men det spørs om jeg vil kunne forholde meg nøytral ja. å konflikter blir det når barnet har store adferdsproblemer..
libro2 Skrevet 16. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2006 dytter for å få litt sammenheng med de to andre innleggene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå