Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Hvordan introduserer dere gluten og når?
Maia mor til 4 Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 For å være helt ærlig det har jeg ikke tenkt på. Gluten er vel i vanlig brød etc og det begynte jeg med i 5-6 mnd alderen på alle mine og ingen av de ble ammet da. Om det er gluten i babygrøt har jeg ikke sjekka, men begynte med grøt til de rundt 2-3 mnd alderen
Mini&Meg Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 i 4 mnd grøten er det jo ikke gluten,men tror det er i 6mnd grøten så da er det kanskje naturlig å innføre det når de er rundt 6 mnd da, eller når man begynner med 6 mnd grøten, mange velger vel å begynne med 4 mnd grøten om grøt introduseres ved 6 mnd.
*ulvemor* Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 noen firemnders grøter har også gluten. Jeg begynte i alle fall å gi grøt med gluten sammen med glutenfri grøt. Begynte med noen skjeer, og så økte på samtidig som jeg minsket den andre. Ingen reaksjon her, men vet den kan være kraftig hos noen. Da hun va 6,5 mnd hadde hun ett glutengrøtmåltid og et grøtmåltid uten gluten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå