Gå til innhold

Da er et nytt treff satt opp på Gjøvik! meld dere på :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Denne gangen er det middag på Egon, dette blir koselig damer! bli med!

trenger at dere melder dere på da jeg skal bestille bord på Egon..

velkommen skal alle store og små være ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kommende mamms!!

 

Jeg er med!! Har et møte kl 16.00 men tror jeg skal rekke å komme til 18.00 allikevel :-) Håper formen begynner å bli bedre innen da. Hvis ikke blir det dårlig med middag på meg... men da nærmer det seg tre måneder så er jo lov å håpe at formen er bedre da!

Men tell meg med ihvertfall :-) Gleder meg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var raskt kommende mamms!

Jeg kommer....med det forbehold at jeg fortsatt har barn i magen da. Hehe :-) Neida...Junior kommer nok ikke såå lenge før tiden, så jeg kommer nok... :-) Blir koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra du ordner opp så fort hehe.. blir koselig å treffes igjen! jeg kommer og gleder meg til å skravle masse! du bør kanskje bestille bord med noen ekstra plasser i tilfelle noen skulle dukke opp i siste liten...

da sees vi jenter!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vet at flere av dere er kunder hos oss i Louise Mammaklær (som jeg eier). Derfor vil gjerne tilby dere å sette opp en plakat el.l om BIM-treffene her i butikken. Da når dere kanskje noen som ikke er inne på nettet, også!

-Håper det er greit at jeg lurte meg inn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal jeg gjøre... Jeg er nok ikke kunde hos deg da jeg ennå ikke har så diger mage som ALLE andre... men, hvis du forteller meg hvor butikken ligger, så skal jeg gjøre det :)

takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør her :)

Sleik på en ingefær rot, kjøp akupunkturbånd på helsekost og småspis lette måltid iløpet av dagen... ikke vent til du blir sulten, det er fyfy... det gjør deg rett og slett kvalm, og drikk masse vann.

og når klokka nærmer seg 18 da du sitter i møtet sier du at nå skal du møte gravidejengen og rett og slett MÅÅÅ gå :)

Da regner jeg med at vi ses :) koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig! ;-)

Butikken ligger i "Knivstikker'n" - dvs.Glassverksgt.5 - ved siden av Industristua. Det er den gata som går fra Storgata ned mot Rådhuset v.Storgt.10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg på nett!!!!!! Jippi!!!!!!!!! Regn med at jeg kommer på Egon. Skulle det komme noe i veien skal jeg få gitt beskjed. Takk for sist forresten. Hyggelig å se dere igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for råd kommende mamms, men alt er prøvd snart føler jeg... :) Alle har noen råd og jeg prøver alt uten stort hell! men jeg overlever! Bare jeg ikke "arver" min mamma, hun gikk slik i 9 måneder... 2 svangerskap helt like... Håper det blir bedre etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffda.. høres ikke bra ut :) mange sier at akupunktur hjelper.. kanskje verdt å prøve hvis det blir for slitsomt?

jeg var veldig dårlig de 3 første måndene, i uke 12 ga det meste seg... men vet hva du mener allefall! håper likevel du kommer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO ALLE! :)

 

Jeg fikk nytt turnus på jobben jeg.. Og det viser seg at den 20 sep, har jeg aftenvakt og jobber fra 14 45 til 22 00... hva sier dere til å ta det enten dagen før eller etter? hva passer best for dere?

dumt det ble slikt, men... håper det går for dere likevel.. kom med forslag :)

mitt er å ta det dagen før.. altså den 19 sep. kl 18.. passer det for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går greit å bytte dag for min del, kan både tirsdag og torsdag :-) Så da får vi se hvordan det passer for de andre som vil komme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kommende mamms.

 

Går så bra å bytte atte.... men ikke til tirsdag den 19. Da er jeg på svangerskapskurs... Og jeg har veldig lyst til å bli med på Egon... Siden det var jeg som masa litt på det... hehe.... Går det greit med torsdag el???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg med:)

 

Håper det kommer mange nye og også mange kjente fjes. Vet det er mange på Gjøvik og omegn med mager...Både store og små... VELKOMMEN til alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Da må du nesten stryke meg fra lista, selv om jeg sa jeg kunne... Jeg har langdag torsdager så det passer ikke, da jobber jeg til 19.00. Jeg som endelig ble så glad for at det ikke var en torsdag :-(

Kanskje jeg kan bli med neste gang da! Håper det blir koselig og at det kommer mange! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...