Småbarnsmor og mormor Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Han er 7 måneder og har altså nå begynt å forstå hvordan det fungerer.... Men jeg tror han ble litt overrasket selv også, for han krøp litt og så flatet han ut på magen og så ut som ett spørsmålstegn..... Morsomt å se på.... Nest yngste humpet bare på rumpen og de 2 eldsate husker jeg ikke helt.det er så lenge siden...hehe... Når krøp deres små...???
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Forhåpentligvis snart;) Han er 8 mnd og ikke særlig antydning til kryping enda.. Får bare smøre meg med tålmodighet:)
Medium fikk guttebass Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Førstemann krøp ved 7 mnd og andremann prøver for harde livet nå - han er 7 mnd. Hehe. )
Gjest Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 6,5 mnd:) men det går ikke fort:) kryper litt og dumper ned på brystkassa og haukflirer:)
MintCondition Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Guro begynte å krype for noen dager siden, 7 1/2 mnd Stolte mamma og pappa da vettu... I dag dro hun seg opp langs salongbordet!
Zandra, fikk Jonas 7. feb Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Min aktive krabat var bare 5 mnd når han begynte og er farlig rask nå i en alder av 7 mnd... Men lære å sitte, nei DET har han ikke tid til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå