verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Jeg finner den ikke igjen jeg, men husker at det var sex som var tingen i dag... Så da har jeg hatt vill og hemningsløs sex. Yeah right!!!!! Var så vidt vi fikk det til med den store magen. Ble helt komisk hele greia. Og den derre sex oppskriften fra rikshospitalet lar seg jo ikke gjennomføre. Hvordan i huleste skal jeg kunne legge beina mine oppå skuldrene hans???? Nei, det funka ikke det. Men vi fikk nå gjort det til slutt, og har hatt en del kynnere etterpå. Håper de går over til veer da-)))))
Gjest Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 He,he,he ler meg i hjel jeg nå-)))) Ok planen er som følger: Torsdag : Vill og hemningsløs sex. Husk rett stilling, og ikke reis deg på 15 min....(håper jeg får mannen min med på dette.han er ganske døgnvill når han kommer hjem fra sjøen) Fredag: Da vasker vi vinduer, utvendig og innvendig. Vi styrker oss med varm melk og noen skjeer med kanel. Husk å handle inn til føde pizza og klyster Lørdag : Da er det tid for hjemmespikkra utstyr, med påfølgene sex. Uff, blir mye sex dette....På kvelden kan vi kose oss med føde pizzaen. Søndag : Da vasker vi først alle gulvene i hele huset. etter mye føde pizza kvelden før, så er det nå klart for en omgang med klyster. Godt å få tømt tarmene før fødsel uansett. Etter noen turer på do kan det være godt med en varm dusj. Mandag : Da er det den store annanas dagen. Trykk i tryne det du kan av annanas. Tirsdag : Da kan vi gå i trapper. Opp og ned,opp og ned. Stakkars bekkenet mitt-))) Kommer ikke på noe mer jeg nå.. Gjør du??? HER VET DU,HER ER DEN.....KNEGG......!!!!!!! PRØVDE å få med mannen på den sexen,men....HAN MENTE HAN IKKE KUNNE SIDEN JEG VAR BLITT BESTEMOR,HVA??? resten av lista tok jeg i går,hahaha....kun mat og sex igjen.... hvordan man skal få regelmessige rier aner jeg ikke...mine er vonde,ofte,men blir liksom ikke mer....vrhææææl
verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 7. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2006 Bestemor du liksom!!!!! Akkurat som om det er noen god unskyldning...Nei, tving ham sier jeg!!!!! Ja, ja virker ikke sexen så blir det kanel på meg i morgen, hi,hi Vil hun ikke ut, så skal hun tvinges ut!!!!!
Gjest Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 sverger til fullmånen....dagen er ikke omme ennå... men nå skal jeg prøve noe lurt,hehehe dattern min spiste grøt med kanel på i går kveld.d funka vist.... så nå koker jeg grøt,mohahaha.......
Gjest Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 EH.....den grøten.....skal den gi vondt i magen eller??? trodde man skulle kose seg med slik mat jeg.. nei,takke meg til sex og singeløvelser,hahahahahaaaaa..=0) har sett litt på lista...kan ikke vaske vinduer ute jeg.her bøtter regnet ned..og klyster får du meg IKKE til å spise......mohooohahahaaa =0) fra spøk til revolver...di andre gangene du fødte...hadde du sultenfølelser i magen og noe som minner om feber i forveien?? vært slik i tre dager nå..pluss mensmurringer,nedpress og modningsrier.føler meg helt mosa...=0) å så husker jeg ikke fra di andre gangene.... jaja,tar på å skal følge den lista,så det er vel derfor....tilogmed bikkja ble vaska i går,hehe....
verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 7. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2006 Skal vi se...den første gangen trodde jeg at vannet gikk, noe det ikke hadde gjort. Fikk veer etter undersøkelsen på sykehuset. Den andre gangen våknet jeg om morgenen med mensmurringer, som tok seg opp gjennom dagen. Med den siste så gikk vannet kl 11 om kvelden og veene begynte kl 2 på natta. Eneste jeg kan huske er at jeg hadde diare de fleste gangene. I de andre svangrskapene har jeg ikke hatt kynnere, noe jeg har hatt denne gangen. Har hatt ekstra mye i dag. Kommer å går, men er til å leve med. Er det dette dere kaller modningsrier??? Føler også at babyen presser seg nedover. Har bestemt meg for å ha den store kanel dagen i morgen. Jeg er med på alt jeg nå, untatt laxerolje....
Gjest Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 hmm...kan kun huske hard mage di andre gangene jeg....men vi får se..har ikke gjort annet enn sprunget på do i dag,hehe.. men den feberfølelsen hsker jeg ikke,og liker den ikke heller... ha kasta innpå kanel jeg.men hvor mye skal man ta da?? to glass?? tulla bare =0) nå skal alle kluter settes inn ja...jeg er megalei...kynnere har jeg hadd rikelig av..men modningsriene er vonde,og presset ned er enda værre.føler jeg tisser ut hele tiden,hihiii må vel bety at di er på tur ned,og forhåpentligvis ut..... er drittklar til å bli ferdig...hva mer blir det i morgen da? kanel,og ??
verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 7. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2006 Her blir det kanel og vindusvask. Det trengs, så da får jeg gjort det også i samme slengen. Er så gira på å føde, at hver gang jeg nyser så håper jeg på at vannet går. Ikke desperat nei-))) Nyser og pisser på meg hele dagen, og blir like skuffa hver gang det ikke ender med et stort splasj-))) hi,hi Uff det slo meg i dag at jeg kan jo være så uheldig å gå to uker over tiden. Da tror jeg at jeg må få meg et rom på psykiatrisk. Kan bli til stor fare for meg selv og andre da-))))
Gjest Skrevet 7. september 2006 #9 Skrevet 7. september 2006 hehehe...nys du,men ta skikkelig i...hehehe... dattra mi mista vannet da hun skulle på do i natt.klatra over samboeren da det sa splæsj....hehehe,tenker den karen våkna fort =0) er gira jeg også.ha venta på den prematuren di lovte i flere uker,men han har limt igjen tror jeg.... har 15 dager igjen,og må jeg gå to uker til,ja...da altså.... da lover det ikke godt for omverden..hahahaaaa er ferdig med vinduer og alt jeg,men det var den sexen da.....mulig jeg binder han fast,og krever retten min,hehe men vi får se om kanelen funker.har aldri prøvd slikt før,så jeg aner ikke når man kan kjenne virkning..
lana<3 Skrevet 7. september 2006 #10 Skrevet 7. september 2006 hihi.. blir så godt humør av å lese på tråden deres...her skal ungene uuut...hi hi...dere må fortelle hvordan det går med listene etterhvert... Jeg skal ha grøt imorgen nam nam nam... Lykke til jenter...
verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 8. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 8. september 2006 Ok, tror jeg må droppe vindusvasken i dag. Er så forkjøla, at det er nesten komisk. Vil ikke ha lungebetennelse heller-)))) Men kanel, jepp,jepp. Grøt til middag her i dag, og kanel i vaniljesaus litt utpå kvelden en gang-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå