-carina- Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Jeg plages med migrene og fullammer. Jeg har så lyst til å begynne å bruke medisiner igjen (Maxalt), når jeg får et migrene-anfall. Jeg lurer bare så på hvor lenge jeg eventuelt må pumpe meg og kaste melken når jeg tar en tablett... Noen som har erfaringer med dette?
-Petrine- Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Hei på deg! Ja, jeg plages i perioder med migrene. Det har egentlig fungert veldig greit å ta Fenazon koffein (sterke) mens jeg har vært gravid og etterpå ammet. Noen ganger forsvinner anfallene, andre ganger kommer det tilbake etter noen timer. Jeg tar Relpax til vanlig som anfallsmedisin, tar man den kan man ikke amme på 16 timer. Ring legen din å forhør deg om mulighetene.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Hei! Vi er flere i samme båt. Men jeg holdt meg unna medisinen både under graviditeten og mens jeg ammet. Spesielt under graviditeten var dette hardt, var veldig mye syk og kasta opp mye. Hør med legen din...kanskje du kan få noe mildere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå