Gjest Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 blir lite sex når man er aleneforeldre, men igår tøset jeg meg på byen. kjenner ham fra mange år tilbake, åååå sååååå godt det var å vokne opp og ikke være alene i sengen. hihi. nesten som jeg er forelsket, enda det bare var kos for en natt. håper uansett at jeg treffer ham igjen da. har jo blitt spådd at jeg skal treffe en gammel bekjent før jul og at vi kommer til å gifte oss.....kansje det er ham....? *smiler*
skorpionfruen Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 SElv om jeg spyr av tanken... har jo ikke flyttet ut enda. (Skal gjøre det til helgen) så er det spennende å høre når andre har slike opplevelser. Får håpe jeg selv kommer dit engang. Lykke til da )
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 så moro koselig å høre... hadde vært deilig og ha noen og våkne opp med.. men i mitt tilfelle tror jeg ikke det hadde blitt så koselig for mannen og bare bli kasta ut etter at jeg hadde fått mitt liksom...hehe har fått litt forhold angst.. så holder meg unna menn for tiden..hihi men hadde vært godt med en armkrok..innimellom.. :=
3 blå Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Det er deilig med litt kos iblandt Vi fortjener det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå