Gå til innhold

Du tibbit...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat fullført vdg med en toåring og en NYFØDT..alenemor også..igjen????? HVA MED Å LA VÆRE Å FÅ UNGER NÅR DU KLAGER SÅ JÆÆÆÆÆVLIG! Er det noe du har glemt som heter prevensjon??? Hva med å fortelle sannheten her? Du pulte på deg en unge til så du kunne innkassere godene noen år til mens du satsa på å få gjort unna skolegangen du egentlig skulle ha hatt for lenge siden hvis du bare lot være å skræve? Utsugere som deg og resten av dere som bare preiker økonomi, mens dere vil alle skal syns synd på dere får meg til å kaste opp og det har jeg gjort klart på kranglesia også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he det var da voldsomt da....tror du forvillet deg inn på feil siden nå, som du ser så ligger linken til kranglesiden litt lenger oppe;-P Aha...nå skjønner jeg, det var litt for få å krangle med på den andre siden på den tiden siden de fleste er opptatt med barna sine på den tiden.

Alle må få lov til å være sliten en gang i blant det skjer jo med de som er 2 foreldre.

Ellers om du gidder å sette deg ned og virkelig lese innlegg her så vil du se at de fleste spørsmålene om økonomi kommer fra de som av ulike grunner nettopp har blitt alene, og at de ikke leser innlegg rett under trenger du ikke å ta ut over noen her.

Skrevet

Har ikke ord. Latterlig innlegg....

Skrevet

Alltid kjekt å se så "positive" mennesker her inne.. Gå å lek på motorveien..

Skrevet

Hehe..=) Du torte ikke signere med nick? =)

Hadde d vært sånn så hadde æ aldri i verden signert med nick:)

Men flott med innspill, regna med at æ ville få nåkka sånt ja. Men d e bare folk som e misunnelig på at andre får d til som må være så jævla hissig. Men æ står for d æ sir altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...