Zandra, fikk Jonas 7. feb Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Reiser til Sør-Europa søndag og fikk plutselig en tanke om det kan være greit å bruke lammeskinn i trilla til jr på 7 mnd? Kjøpte et tidl i dag, men da med tanke på å bruke det i sportsvogna når vi kommer hjem igjen i oktober, men så nevnte hun i kassa det at det var såå fint å bruke både når det var varmt og kaldt.. Noen tanker/ideer/erfaringer???
Silverpilen Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Jeg har brukt skinnet i hele sommer, selv på det varmeste. Det er utrolig nok varmeregulerende.... Har et lite tøystykke under hodet hans som jeg bytter ut i ny og ne. Var på en helgetur og hadde glemt igjen skinnet hjemme, da brettet jeg helsetepper under han, men syntes han ble både klam og kald om natta. Jeg sender en thumbs up for lammeskinnet i varmen!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Hvis du leser tidligere innlegg om dette, ser du hvor mange som er uenig i at det er varmeregulerende.... Prøvde å bruke det i sommer, men jenta ble kjempesvett.
Luca Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Jeg tror det er ganske forskjell på et selvrensende et slik som feksNøstebarn sitt er, og et som kjøpes i babyutstyrsbutikk og som kanskje er beregnet på vogn og ikke til å sove på. Har ikke brukt Nøstebarn sitt i vogn i sommer, men er rimelig sikker på at dette hadde funket for de som ønsker et svalende et om sommeren. Tror ikke det samme hadde funket med et til 299 på Babyshop feks.
lifa og Eline Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Tror vel kanskje erfaringen også har en del å si hvilket merke man har kjøpt. har du ett barn som er kjempevarm så er det kanskje vanskeligere i varmen å regulere barnet selv med en av de beste kvalitetene på skinnet. Akkurat lammeskinn tror jeg at pris og kvalitet henger sammen.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Jeg har lammeskinn fra nøstebarn og synes ikke det er svalende på varme dager nei.
mamma`n te Kaja Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 Jeg har også lammeskinn fra nøstebarn og det har fungert kjempe bra selv på varme dager i sommer.. men har ikke bestemt meg for om jeg gidder å dra det med meg når vi skal til Rhodos i september.. er jo liksom nok å dra på allikevel..
brooklyn Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 lammeskinnet vårt fra nøstebarn funket yyyytmerket her i sommer når det var så varmt, og jeg drar det med meg alle steder hvor min lille gutt skal sove. ..og derfor hadde jeg tatt det med meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå