Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 ...er 37.7 feber? koss bør eg gjøre d i natt? bør eg vekke han noen ganger?måle tempen?hvor mange ganger? hvor høy temp må han ha før en gir paracet? liker ikke gi sånt, så gir kun når det er helt nødvenidig... tusen takk for svar=)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Jeg ga vel paracet når han hadde 37,8 etter vaksinene sist. Helsesøster sa jeg skulle gi det ved minste antydning til reaksjon fordi det var unødvendig at de skulle "lide"etter vaksinene.
mai mammaen til to Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 jeg gav da datteren min hadde 38.2... men da hadde den steget fra 37.7 til 38.2 på rundt 30 min..så tenkte at den var på vei opp.... da jeg var på 4 mnd kontrollen sa den nye helsesøsteren at det var ikke nødvendig å gi paracet...bare om det så ut som de hadde vondt... og om de fikk høy feber...feber opp til 39 tåler kroppen deres veldgi godt...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Jeg ville latt han sove jeg.Gir ikke paracet før temp. er over 39 vi.Men du trenger kanskje ikke pakke dyna så rundt han akkurat i nat.Bare litt løst over(skal ikke fryse da)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 takk for svar=) målte tempen før han la seg, da var den 38,4...ga han en paracet da.hadde ikke vondt tror eg...han har vore veldig rolig i hele dag egentlig...kjente på han nettopp,og virker som om feberen er vekke nå=) han sover enda...
Sina73 Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Gutten min fikk nesten 39 i feber etter vaksine og hadde febersmerter, derfor ga jeg han maks av smertestillende. Jeg fikk beskjed om at man kunne gi det når man har feber etter vaksine. Har man feber pga influensa skal man la kroppen jobbe selv. Sørg for å få i han nok drikke og at han ikke har det for varmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå