Snuppisa Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 I dag kjøpte jeg et par amme-bh'er fra Spar-kjøp. Det er bh-er uten spiler, finnes i svart, hvit og rosa og koster ordinært kr. 79,-, (men selges nå til halv pris). Er det noen av dere som har prøvd disse, og har noen erfaringer å dele? Jeg syns de kjentes behagelige ut å ha på, men aner jo ikke hvordan de er når puppene fylles opp med melk...Blir jo litt skeptisk når disse er så billigere ifht. de amme-bh'ne som selges på Babyshop og andre spesialbutikker.
mammaen til skatten Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Jeg har kjøpt noen av disse. Tenkte det var greit å kjøpe inn noen amme-bher før fødselen og da er det jo dumt å kjøpe noen kjempedyre. En vet jo aldri hvor store puppene blir. Kjøper heller noen bedre (hvis dyrere merker virkelig er bedre da!) etterhvert.
Bruse tobarnsmamma Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Kjøpte to sånne denne uken jeg og. Synes det var genialt at de var så billige, så kan man heller invistere i dyrere/bedre senere når man vet mer eksakt str. og om alt går fint med ammingen. Sist ble det nemelig mest flaske her, siden jeg hadde så lite melk..
mensana Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Det var BILLIG! - takk for tips... skal kjøpe en eller to selv til å ha med på sykehuset.
vibeke0310 Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 er ikke bare jeg så har kjøppt disse amme bh enne alså tok sjansen, kan jo kjøpe noen "dyrere" vis de til 40kr ikke funker syntes også at de var helt nydelig og ha på
sajam Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Fy søren! Jeg har akkurat vært og kjøpt sånn rosa i dag, men jeg betalte 79kr! (uansett ikke all verden da) Ble anbefalt disse av ei venninne da hun var super fornøyd med sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå