Pippi Rullegardin, termin0809 Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Har i dag vært til jordmora på min siste kontroll etter som at jeg har termin i morgen. Symfysemålet mitt har drastisk gått ned til 32, høyt blodtrykk, eggehvite i urinen, kvalme og hodepine så jeg fikk henvisning til sjukehuse i morgen der jeg i det verste fall blir satt i gang. Håper sånn på at jeg blir satt i gang!
Nina- mamma til Sander Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 lykke til da!!! og god bedring så lenge!
Gjest Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Massevis av lykke til og håper du blir satt igang raskt :0) Men hvorfor får du ikke komme inn idag egentlig ?
Puttipluttipott*har født* Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 I morgen? Hvorfor ble du ikke sendt rett inn for sjekk? Vil ikke skremme deg, men det høres ut som svangerskapsforgiftning. Jeg hadde det sist, og da jeg var hos jordmor og fikk beskjed om høyt blodrykk i tillegg til eggehvitte i urinen, ble jeg sendt inn for sjekk på sykehuset med en gang. Når du i tillegg har kvalme og hodepine syns jeg det var merkelig. Husk. Pass på deg selv, og merker du noe som helst antydning til flimring for øynene, smerte i mellomgulvet, lite liv, ring rett til føden med en gang. Regner med du skal inn tidlig i morgen? Lykke lykke til;-) Tenker på deg.
Pippi Rullegardin, termin0809 Skrevet 7. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2006 Hadde ikke vondt i hode da jag var til jordmora, så da fikk jeg beskjed om at det kunne vente til i morgen. Masse liv i magen, så jordmora mente at ongen hadde det bra. Så jeg skal dit klokken åtte. Puttipluttipott, ble du satt i gang eller?
nrtopåtur Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 her ville jeg også tatt en tur til sykehuset. Ikke for å skremme. jeg hadde det samme som deg og jeg endte med ambulansefly og keisersnitt ... the works... Siden du har fått hodepine i tillegg etter å ha vært hos JM. Om ikke annet ring føden og hør... Lykke til!!!!!!!!!!
Puttipluttipott*har født* Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 Men har du fått vondt i hodet i ettertid, etc, syns jeg du skal ringe føden. Vær obs iallefall;-). Jeg startet i uke 34 med stigende blodtrykk osv, og var derfor inne på sykehuset til kontroll 2 ganger i uka...Ble lagt inn med et trykk på 145/110, 5 dager før termin og dagen etter ble jeg satt i gang ja. Lykke til i morgen:o)
Pippi Rullegardin, termin0809 Skrevet 7. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2006 Hadde blodtrykk på 127/91 i dag jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå