Crazy mama Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Men hvilken Biola gir dere? De med smak, eller den som er bare syrnet lettmelk? Jeg gir enten den med blåbær eller bringebær, men syns hvertfall den med bringebær virker søt.
*mamma i mars 05* Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Snuppa vår liker begge to med smak, men bringebær er vel den som er mest populær. Hun er ikke så glad i melk så prøver å få i henne hvertfall et lite glass biola om dagen. Jeg er ikke så hysterisk når det gjelder sukker så jeg har ikke tenkt over om Biola'n inneholder mye eller lite.. Biola er vel sunt uansett )
Trollemor og snuppa! Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Biola er en av de bedre når det gjelder yoghurt og sukkerinnhold. Selvfølgelig er naturell best i så måte, men den smaker jo ikke mye. Snuppa vår får en biola om dagen.. er bra for magen.. ) Sviske, jordbær og eple/pære går ned på høykant! Og jeg bryr meg ikke om det er litt sukker i den. Alt med måte.. )
Aga:-) Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Johannes elsker Biola, både naturell og de med smak. Gir begge deler, og tenker ikke så nøye over at det er litt sukker i. Tror nok fordelene ved å drikke den veier opp for ulempene (håper jeg, da...).
Willemo Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Hei! Jeg hører ikke til her inne før på søn ( ) Men jeg har et godt tips til dere: Ta like deler naturel og med smak. Da blir det mindre sukker på gullet, og en litt mildere smak. De små er ikke så glad i at for søte drikker uansett...
torch Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Vi gir ikke Biola, men probiotika i pulverform. Det er de samme "gode" bakteriene som finnes i Biola. Den fås kjøpt på helsekosten og finnes i to varianter. En fra 0-1 år og en fra 1 år og oppover. Den regulerer podens mage på en fortreffelig måte. Kan virkelig anbefales. Krukken virker litt avskrekkende dyr, men den er veldig drøy og man slipper jo å tenke på sukkeret. Genialt for melkeallergikere som min sønn er.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 mitt tips er å alltid ha et stort "glass" biola naturell yoghurt stående i kjøleskapet og frosne bær i frysa. jeg lager et lite glass (barnematglass) med frosne bær og yoghurt om morran, og da er de passelige til å spise litt senere på dagen og man er ikke nødt å ha det i kjøleskapet (hvis man skal på tur feks) - glimrende, og snuppa elsker det. ellers gir vi bringebærmelk fra biola sammen med litt frukt som mellommåltid av og til.
Crazy mama Skrevet 7. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2006 Takk for mange fine svar, og tips! En ting er sikkert, det er at Biola er utrolig sunt for både små og store!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå