Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Eller er det bare meg som synes det er ekkelt?
Gjest Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 pleier IKKE å gjøre det.. er i fast forhold, så kan ha sex alle de andre dagene i måneden enn akkurat de jeg har mensen ;o) men er man singel og endelig får seg et nyp, så er man kanskje ikke så nøye på om man har mensen eller ikke (been there, done that!) ;o) litt ekkelt er det nå uansett )
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 never.... da tvinger jeg damene til oralsex:-)
Skvett Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Nei, jeg liker det kjempe godt. Spesielt å bli slikket ..mmm...Når man har mensen, skiller man dessuten ut mer væske fra rompehullet, om man har anal sex. Jeg elsker å kjenne at det renner rompesaft fra meg.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 har ikke bare 1 har faktisk flere.... så heldig er jeg ja:-)
Gemini77 Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 ...og grunnen er kanskje at ingen orker å ha deg full-tid men trenger å dele deg med andre.. :-) Uansett, lucky kid du må ha som har en pappa med så flotte holdninger og arroganse ovenfor andre. For ikke å snakke om en mann med respekt for seg selv som bruker forum på dinbaby.com som underholdning???
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 såså lille vennen min!!! Det har seg faktisk slik at mine damer er gift og lever i "lykkelige og harmoniske" ekteskap:-) Det som er positivt for min del, er at jeg slipper å bo med ei dame, slipper at noen klager og spør hvor jeg har vært, slippe å forklare noe jeg ikke vil forklare:-) slippe hersens familiemiddager og påfølgende pliktbesøk hos gørrkjedelige liksomvenner.... Jeg får masse tid sammen ungene, jeg slipper å spørre om "det passer at jeg" osv... jeg kan dra til syden når jeg vil, ha med meg den jeg vil hjem, besøke hvem jeg vil og ha sex med dem som vil:-) Jeg er en skikkelig grei fyr, men plages med samvittighet overfor noen forsmådde og intetanende ektemenn:-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #9 Skrevet 7. september 2006 ekkelt? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gemini77 Skrevet 7. september 2006 #10 Skrevet 7. september 2006 HVis disse damene holder på med deg på si, så vil jeg kanskje ikke karakterisere ekteskapet deres som "lykkelig og harmonisk". Virker som du har funnet deg noen grunner til å tro at livet ditt er bedre enn andres, men jeg tror du også innerst inne skjønner at det livet rett og slett er rimelig kjipt. Lurer på om du sier det samme når alle kompisene er lykkelig gift, er i 50 årene og det viktigste en helg er å få spilt golf og tilbrakt tid med barnbarn og familie. Mens du danser halvsliten på en club hvor du er den eldste på gulvet og ikke skjønner hvorfor alle damene som tidligere stirret så vellystig på deg, stirrer på deg av helt andre grunner.. Men deg om det.. Så lenge du får sex med de du ønsker uten å fortelle noen hvor du har vært. Sier kanskje litt mer om deg som person enn om det fantastiske livet ditt!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #12 Skrevet 8. september 2006 Vel jeg skal iallefall ikke bli noen gammel mann på dansegulvet vennen min:-) men lever livet nå, og variasjonen med ulike sexpartnere uten forpliktelser er faktisk en kjempefin opplevelse!! Hun jeg var gift med tidligere satt ofte inne på dib og kranglet slik dere gjør nå helst på kranklesiden og skravlesiden.. ble jo litt kjedelig til meg , så jeg fikk mange nye venninner:-) Ellers så hater jeg golfsport, men kan godt tenke meg extreme sport i mange år til.......(uten damer til stede)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #13 Skrevet 13. september 2006 Ja, jeg pleier å ha sex under menstruasjon. Kan ikke la være å ha sex en uke i måneden, men ligger selvsagt unna når det er på det verste. Ser ikke helt hvorfor det skal være så grisete, sperm kan jo også være litt grisete? Men så har vi vært sammen en stund, er gift og så videre, hadde nok ikke tort det i begynnelsen. Jeg må i hvert fall ha sex ofte, så her i huset bryr vi oss ikke om denne månedlige saken:)
Gemini77 Skrevet 17. september 2006 #15 Skrevet 17. september 2006 Så nå har du tatt over interessene til eksen?? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå