temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 som er 11 dager på overtid. Hun bare lengter etter å komme inn hit! Rydde i skapet alle mann og send alt av fødestøv og fødselsvibber som dere har!!!!!!!!!!!!!
Reveenka Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Jeg hadde masse liggende fra sist, her kommer det!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Sender over restene herfra også:-) Lykke til!!!
Dream Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Her kommer fødestøv dryssende fra meg også. LYKKE TIL
Karomamma Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Jeg trengte jo ikke mitt eget fødestøv til det planlagte KSet, så her kommer alt mitt ubrukte fra i fjor!! Lykke til!
♥Snulder Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Sender over alt jeg måtte ha igjen!!! Har nok brukt opp en god del med 5 fødsler men.... Lette, kjappe fødsler oppnås ved anvendelse av dette støvet!
Gummelillan Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 Sender herved en hel haug. Jeg som ikke evner å holde på vannet enn høyst 37 uker (som da er rekord.. nå sist var det uke 34) bør jo ha tonnevis liggende ;-) Stryk klær!! Tror jeg har gjort det nesten hver gang vannet har gått... Enten er det et effektivt middel eller så er det jeg som stryker tøy litt for ofte!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2006 Det har enda ikke skjedd noe. I dag 14 dager over, uten antydning til at noe skjer... Er det lite futt i støvet vi sender tro...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2006 #9 Skrevet 10. september 2006 uff da, har det vi sender liksom gått ut på dato da eller?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 10. september 2006 Hehe... furtefjes eller?
Gummelillan Skrevet 10. september 2006 #11 Skrevet 10. september 2006 Stakkars, hun må være lei!!!! Sender ny dose NÅ! Be henne skynde seg, for det er på DiB alt skjer for tiden ;-) Haugen med klær jeg skulle ordne med er akkurat like stor som den var kl 8 i kveld... Jeg har sittet her i timesvis!!!! Mye innestengt DiB-trang etter langweekend på hytta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå