Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Skal jeg kjøpe nan 1 eller nan 2 til baby på 3mnd? Eller er collet sin bedre?
Mauritius:) Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Du kan enten kjøpe nan1 eller colett, nan2 kjøper du når babyen din har blitt 4 måneder, den inneholder mer jern.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Her bruker vi Småfolk, som vi er kjempefornøyde med.
Trym og Brages mamma Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Har alltid brukt Collett her. Har prøvd både nan og hipp, men det ble det bare mere gulp av. Du må nesten prøve deg litt frem og se hva babyen din liker, eller gulper minst av. Jeg prøvde Collett først, fordi den inneholder omega3. Du skjønner det at sønnenmin kaster opp av tran, og da er det greit med omega3 i mme.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Har prøvd Collet og Hipp. Hipp ble det gulp av. Har prøvd NAN i ferdig kartong, da ble det spy, uten at det trengte å være sammenheng. Så Collet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå