Gå til innhold

Morsmelkerstatning(Trenger svar kjapt)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg kjøpe nan 1 eller nan 2 til baby på 3mnd? Eller er collet sin bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan enten kjøpe nan1 eller colett, nan2 kjøper du når babyen din har blitt 4 måneder, den inneholder mer jern.

Skrevet

Her bruker vi Småfolk, som vi er kjempefornøyde med.

Skrevet

Har alltid brukt Collett her. Har prøvd både nan og hipp, men det ble det bare mere gulp av. Du må nesten prøve deg litt frem og se hva babyen din liker, eller gulper minst av. Jeg prøvde Collett først, fordi den inneholder omega3. Du skjønner det at sønnenmin kaster opp av tran, og da er det greit med omega3 i mme.

Skrevet

Har prøvd Collet og Hipp.

Hipp ble det gulp av.

Har prøvd NAN i ferdig kartong, da ble det spy, uten at det trengte å være sammenheng.

Så Collet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...