Gummelillan Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Vi har sett værvarslet for helgen og setter kursen mot hytta ;-) Tegner for å bli en riktig fin helg til fjells! Ønsker dere alle en riktig god weekend med deres kjære.
Reveenka Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Å, det hørtes helt toppers ut! Ha en alle tiders helg på fjellet; og ta med deg noen fine høstfarger hjem! Vi skal ha arbeidshelg, vi - og det føles det som vi har hatt i noen år nå, men oppussingsprosjekter har en tendens til å vare leeenge her i huset c",)
Håper :-) Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 God helg til deg også! Kos dere på hytta.
Ronja65 Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 God helg... Kos deg på fjellet med mann og barn... Gleder meg til å møte dere på onsdag, da skal vi jo ut å svømme i bølgan blå:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 God tur og kos dere masse!!! Lover at vi er her natt til mandag vi;-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 *Tenker lengselsfullt på fjellet i høstprakt...* Jeg tror jeg skal ta meg en tur selv snart... God tur og god helg!!!!!!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 Vi skulle tatt oss en tur på hytta vår vet du! Om jeg får det til i høst.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå