Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Er det vanlig at menn orker mindre sex etter at de har blitt pappa?Jeg er litt frustrert,for samboerern min har aldri ork til sex lenger.har en liten gutt på 7 mnd nå
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Hei Jeg har samme problem. Det er egentlig helt forferdelig. Vi hadde sex 3 ganger sist mnd. Dette har blitt et stort problem for meg.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 samme her, men babyen er ikke kommet en gang... Jeg må si, jeg har gitt opp å prøve også, da jeg får et negativt "gi deg" hver gang...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Her har heller ikke babyen kommet enda, men mannen min er redd for å gjøre skade. Hadde noen kraftige kynnerer tidligere, ca uke 28, er mye bedre nå, uke 31, og prøver å berolige mannen, men virker som han likevel er redd for at noe skal skje med barnet.. tror det går utover lysten. Har spurt om han har mindre lyst, men det benekter han... Hm... Hva sier andre menn??
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Dette var vel bare svar fra jenter, så dere får få en fra en mann og.. Her er det helt omvendt. Jeg har lyst hele tiden, og har aldri sett henne så tiltrekkende som nå, men hun er redd eller kvalm eller begge deler. Det godtar jeg selvfølgelig. Maser aldri. Man vet jo rent intellektuelt at det ikke er farlig, men er følelsen der kan det bli vanskelig å gjennomføre et samleie. Det er vel altså en del menn som har det slik som min kone. Synd for dere. Synd for meg, men vi må vel bare godta det. Det er jo en ganske spesiell situasjon Om det derimot har en helt annen årsak har dere jo et problem. Uansett så er det vel best å snakke om det vil jeg tro. Sorry at jeg er anonym nå, men vil ikke såre kona..
agapimu Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Det er naturlig at mannens sexlyst avtar en stund etter at man er blitt far, selv om dette er høyst individuellt.Det skjer også noe med oss, det er mange tanker som surrer, kall det gjerne usikkerhet osv, osv...Tålmodighet og forståelse er noe som hver av foreldrene i større eller mindre grad har hatt behov for i de forskjellige stadiene før og etter fødselen.Kanskje trenger vi mer av det etter at man er blitt forelder. Vær snille med hverandre :-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 her er det han som har lyst og ikke jeg...eller jeg har lyst kjempelyst men det går liksom ikke....
Stikkan Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har mistet lystet, hun er 30 uker på vei. Synes det er fint å ligge tett intil og stryke, holde rundt og passe på. Men akkurat sex lysten, den har forsvunnet, selv om hun er lysten. Vet ikke hvorfor, sånn er det bare!
vetdalitt Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 (Fra en pappa med nr 2 på vei..) Er det noe som ikke kan klassifiseres som normalt/vanlig ifm. svangerskap/fødsel og tiden etter som nybakte foreldre? ... Ser du har fått litt forskjellige svar med flere som har problemer under svangerskapet. Hvordan var det for dere? Var du avvisende, eller var det han som ikke ville da heller? Når jeg tenker etter hva som kan kutte sexlyst for en pappa er det utrolig mye, og jeg kan ramse opp noe her for ettertanke. - Hun klager konstant over kroppen sin uten å gjøre noe med det (hiiint) - Jeg jobber mye og er sliten/stressa - Når jeg kommer hjem er prioriteten: Tid med barnet, spise, legge barnet, roe ned hodet, sove.. - Sex er stress nå. Hva om barnet hører oss? Hva om barnet begynner å gråte midt i akten? - Alt er annerledes nå. Familiefar. Sex har vel ikke lenger noe pri. Jaja... - Hun er lissom så sjenert for meg nå - får ikke lov å gjøre ting jeg gjorde før.. Blitt kjedelig hele "greia"... Det har blitt mindre for oss også, men det går i perioder. Viktig å ta seg tid til å være kjærester oppi det hele og nyte hverandre. Har ikke.no fasit til deg desverre, men snakk med partneren din og få lufta situasjonen. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå