Luthien Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Har dere lyst å prate med andre aleneforeldre, uten at "alle" kan se hva dere skriver? www.pratekompaniet.com har et lukket underforum for aleneforeldre. Der kan man prate med andre i samme situasjon, få gode råd og støtte. Det dere skriver der er konfidensielt og ikke mulig for andre å se.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Jeg hadde ikke stolt på det. Der blir enkelte ting fra alle forum diskutert i andre lukkede forum igjen...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 skjønner ikke bæret av de greiene der jeg!!!! Og lukkede forum, som jeg kommer inn på nå? nei det der ble for avansert ja
Gjest Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Om du feks har et spørsmål du bare vil spørre seriøse aleneforeldre om, og ikke vil at drittslengere (bl.a) skal se, så er et sånt forum rette plassen.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 ja men det lukkede forumet er jo ikke lukket?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Det er jo så få der inne !!! Så når man poster et innlegg får man så få svar... Må jo finnes et bedre forum for oss ?!?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Liker meg her inne jeg... Bare å overse de som kommer med frekke innlegg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå