hypersusmor Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Hei, Ser at det er mange (nesten alle?) av dere som har små og store barn fra før av. Er det noen skårunger blant modenmammaene, som meg selv? Og hvor gamle er babyene/ barna deres? Selv blir jeg 39 om ikke så alt for mange dager og ble mor i begynnelsen av mai....det beste som er skjedd i livet mitt, ved siden av å møte mannen min, helt uten sidestykke!!
Karomamma Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Hei på deg! Jeg er 40 (og et halvt, he he) og fikk mitt første barn i mai 2005. Så du er ikke alene, jeg er bare ikke så aktiv her. Det blir dessverre ikke så mye tid til å sitte og surfe på DIB lenger - nå er det striskjorte og havrelefse hele uka... Men vi koser oss med jenta vår da Er det ikke koselig?
Reveenka Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Heisan! Jeg har ingen store barn jeg heller, bare små - fire jenter, de blir 4 og 7 til jul, en blir 5 i februar og den yngste er 7 mnd. Men det er jo både svigermødre og bestemødre her også c",), som er småbarnsmammaer samtidig!
Håper :-) Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Jeg fikk min lille gutt i juni i år - og jeg fyller 42 nå i september. Det er så absolutt det største som har hendt meg ja! Jeg stor koser meg som mamma :-)
Cajsa Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Jeg er også moden førstegangs. Fikk jente i slutten av juni. Hyggelig at det er flere av oss :-) Nå er nurket blitt 2 1/2 måned, og vi begynner å bli godt kjent. Fikk den sterke morsfølelsen da hun begynte å smile og ta kontakt. Det var stort !
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 jepp, jeg ble førstegangsmamma i juli 2005 og da var jeg 39 år. Beste som noengang har hendt meg!
lifa og Eline Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Jeg er førtstegangsmor og fikk gullet 6 uker etter at jeg hadde fylt 42 år. Og jeg har verdens herligste datter!
ettbarnsmammaen Skrevet 10. september 2006 #8 Skrevet 10. september 2006 Jeg er også førstegangsmamma! Nussa vår ble født 12. hjanuar, og jeg var da 41 1/2 år. Det var helt fantastisk å bli mamma. Trodde aldri det skulle hende meg etter å ha vært gift og barnløs i over tolv år. Men undere kan tydeligvis skje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå