Gå til innhold

Mister matlysten/sutrete pga trøske??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har ikke noe lyst på mat for tiden (kun pupp). Han har en del trøske i munnen som vi sliter med å bli kvitt. Lurer på om det er tenner på gang også, for han klør litt i munnen.

Har noen av deres babyer mistet matlysten pga trøske?? Eller pga tannutbrudd? Hva med sutring? Har de blitt det av trøsken- eller kan jeg kanskje skylde på mulige tenner?

Han er 7,5 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er godt mulig pga av sopp. Prøvd å behandle med yughurt naturell? Les på ammedebatten trådene som disney baby har laget - der har jeg svart endel ang sopp .- eller søk på sopp i forumet - har skrevet masse om det.....

Skrevet

yes, lillebror gråt hver gang han prøvde å spise da han hadde trøske.

Det beste er å smøre på med BLÅ FARRIS faktisk. Har han mye, bør du få resept på Myconstatin. Det smaker pyton (peppermynte) og da skal de ha 1 ml 4 ganger om dagen i 4 uker... det er litt stress, men det tok knekken på det her. Men prøv farris først, det hjelper veldig ofte. Ikke godt for disse små og plages med slikt.

Skrevet

Her hjalp det å smøre på tyttebær saft som jeg kjøpte på helsekost.

Jr reiv og sleiti puppen, virket som om det var vondt å suge.

Skrevet

Jenta mi har fått trøske hun får bare flaske og pupp 1 gang om dagen.

Nå spiser hun litt mens hun er sulten og resten tuller hun bare.Bruker tunga for å dytte ut smokken på flasken men hu blir jo så fort sulten igjen når hu tuller slik.

Det er vel fordi det er plagsomt i munnen kanskje.

Skal hente medisin på apoteket etterpå håper dette kan hjelpe.

Men lurer jo på hvordan jeg skal få gitt henne dette da.

Noen som vet det?

Skal jeg prøve å børste tungen hennes med en liten tannbørste også?

Min er også veldig sutrete,vi trodde hun ble syk så fikk jeg se det som var i munnen hennes så det er nok dette som har plaget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...