*Afrodite* Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Jeg er sånn i tvil om hvordan jeg og faren skal bestemme samvær mht sønnens samvær med pappaen.. Situasjon: Lillemann er 1,5 år i okt. Pappaen jobber på sjøen er gjerne vekke i 6 uker i slengen og er hjemme ca like lenge. Vi bor i samme kommune, men han kommer fra en nabokommune. Jeg ammer forsatt, lillemann er VELDIG glad i puppen! Vil ikke sende lillemann på overnatting med en gang faren kommer hjem siden han har vært borte så lenge. Har vært borte fra lillemann en natt for noen uker siden. Da hadde faren han. Han hadde vist vært våken store deler av natten og skreket en del når jeg reiste i fra han.. Noen som har en idè om samværsavtale?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Det eksemplet du ga nå, fungerer jo ikke. Kokmuniserer dere bra og er venner, så kan jo du være med rungt legge tider å gå igen e.l. Er dere ikke på talefor og han meder at 6 uker av og 1 uke med sønnen " ut av det blå " for sønnen. Verken stabilitet, trygghet, harmoni, samme rutiner...... mitt syn på saken
mamman&andrea Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Dere kan foreksempel være sammen de første dagene etter han kommer hjem fra sjøen, og så kan han ha sønnen alene en stund (noen timer, en natt, en dag, en helg osv) hvis han blir trygg på pappan. Eller om dere ikke er på talefot, så kan du kanskje bruke besteforeldre eller andre i familien/venner som barnet er trygg på? At de er med barnet samtidig som far er i begynnelsen... Min mening er vertfall at det er lettere å få barnet trygg på far mens det er lite, slik at det blir en vane, enn når barnet blir eldre og "tenker" mer selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå