Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Leste en link her til Norges astma- og allergiforbund vedr. babyer av foreldre med astma og hyppige luftveisinfeksjoner ved bad i klorvann. Det gikk ut på at man kunne se en tendens til at disse babyene ble mer plaget i luftveiene om dem badet i klor så hyppig som 2-4 ganger i mnd. Har meldt mini på babysvømming, men begynner å vurdere å la være. Pappaen har astma og jeg vil jo ikke påføre mini luftveisinfeksjoner unødig. Noen med samme problemstilling? Hva tenker dere om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå