Gå til innhold

Atopiske foreldre og babysvømming...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste en link her til Norges astma- og allergiforbund vedr. babyer av foreldre med astma og hyppige luftveisinfeksjoner ved bad i klorvann. Det gikk ut på at man kunne se en tendens til at disse babyene ble mer plaget i luftveiene om dem badet i klor så hyppig som 2-4 ganger i mnd.

 

Har meldt mini på babysvømming, men begynner å vurdere å la være. Pappaen har astma og jeg vil jo ikke påføre mini luftveisinfeksjoner unødig.

 

Noen med samme problemstilling? Hva tenker dere om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...