Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Etter 3,5 måneder har jeg og lillejenta omsider begynt å komme oss litt ut i verden. Dette innebærer at vi blant annet tar en kort busstur (10-15 minutter) til byen innimellom. Problemet er bare at hun blir redd, og hylskriker, og jeg må ta henne opp av vogna. Så er spørsmålet: bør jeg helst ha henne i bæresele, eller kan jeg bare ha henne på fanget? Er så mye bal å få på den selen, og deretter babyen inni når bussen går - men på den andre siden er det kanskje det sikreste?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Du kan jo feste henne i selen FØR du går på bussen?
Ranveig R Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Eg ville nok hatt babyen i sele på bussen dersom ho ikkje vil ligge i vogna. På dei aller fleste bussane her vi bur er det sikkerhetsbelte, så med belte på meg sjølv og guten i bæresele anser eg han som rimelig trygg. Trur gjerne det luraste er å få babyen oppi selen før du går på bussen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå