Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 fant ut til morgenen idag at jeg var gravid. jippi.. vår datter er 22mnder nå, så det er jo perfekt aldersforskjell... gleder meg masse, selv om jeg vet at 9mnder er veldig lang tid.. men denne gangen har jeg jo dattera vår i tillegg. håper bare at jeg får et fint svangerskap. sist gang blødde jeg masse + at jeg fikk sv.skaps.diabetes.. krysser fingrene for at det blir annerledes denne gang.. hvor mange er vi egentlig som er gravide her inne nå? ønsker å være anonym litt til siden jeg er ca 5uker på vei bare.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Gratulerer! Jeg er også gravid, i 7. uke. Jeg har ei jente på snart 14 mnd., så det blir 21-22 mnd. mellom. Gleder meg kjempemasse!!!
Gjest Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Gratulerer så mye! Jeg er gravid i uke 10 og har ei på 15 mnd. Vi bare si at foreløpig har tida gått mye fortere denne gangen enn sist, samtidig har det vært mer slitsomt. Forrige gang tenkte jeg bare på meg selv og babyen i magen og kunne slappe av akkurat når jeg måtte ønske, nå har jeg jo ei lita ei uttafor magen som krever sitt også. Jeg ønsker deg kjempelykke til! Håper du får et greit og problemfritt svangerskap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå