snull Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Minisnull legger seg en gang mella 7 og 8. Får pupp før jeg legger meg i 23-tiden. Våkner igjen 2-3 tiden og i 6 tiden.......komer over i mi seng og får pupp igjen og sover til 8! Er dette i meste laget eller har dere også det sånn? Hun er 4 mnd og jeg synes det er kjempekoselig å amme, men jeg må innrømme at jeg koser meg mer med ammingen på dagen enn på natten....
Lilleh Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Høres kjent ut, når snuppa her var 4 mnd hadde vi omtrent samme mønster, men etter 8 puppen sov vi til halv ti da.. Nå er det etter legging i åtte tida (om hun sovner da...) pupp igjen kl 4-5 og i 7 tida - og da er ho klar for dagen.. Er våken til 9 og så sover vi litt igjen til halv elleve (jeg er så forkjøla for tida, så jeg legger med nedpå sammen med henne igjen da) Amming er koselig det, men enig med deg at nattamming ikke er fullt så stas, selv om det er helt "greit"...
petiteM's Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Ingen! Vesla blir 4mnd om noen dager. Får siste måltid rundt kl 21, og sover til ca 6-8. Fullammer. Deilig å få sove på nettene:-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Ser ganske likt ut sånn som vi har det. Lillegull på 3,5 mnd legges 1930, våkner i 22-tiden og får mat, deretter i 01-tida og 05/06-tida. Vanligvis har hun våknet for dagen i halv åtte-åtte-tida, men i det siste har hun faktisk sovet helt til klokka ni!!! Da er tre måltider absolutt til å leve med;-)
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Nå er det som regel bare 1 gang på natta. Han er snart 6mndr. Men det har ikke vært sånn så lenge, han spiste ofte, hver 3.time ca, til han var kanskje 4 1/2mnd, da prøvde jeg å gi han smokken når han gråt og fant ut at det gikk, helt til mellom 1 og 3, da må han ha mat. Han legger seg mellom 18 og 19, ammer kl.2ca og står opp mellom 6 og 7
Ranveig R Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Trollet legg seg mellom 19 og 20. Eg har pleid å amme rundt midnatt og så i 4-tida. Så våknar han og liigg og gnager meg i puppen til eg orkar å stå opp i 7-tida. Men i natt så roa han seg med pappaen sin, utan pupp første gong, så han fekk ikkje pupp før 4. 11,5 mnd.
Basse75 Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 Min knert er også 4 mnd (i dag faktisk!). Han blir lagt rundt 2030 og sover til 5-6. Spiser da og så sover han til 7-8. Da står vi opp (gjeesp, men har vel kanskje ikke grunn til å klage...?) og så sover han igjen etter 2 timer, gjerne 1-2 timer. Men resten av dagen er det kun 2 korte lurer da så får det vel litt igjen på dagen jeg da. ; )'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå