Gå til innhold

Jeg blir forvilet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille sønn på 14 mnd har nå gått hos dagmamma i tre uker og ser ennå ikke ut til å finne seg til rette. Han gråter og sutrer hele dagen, vil ikke leke med de andre. Han sitter med gangdøra og vil bare ut derifra. Det går ganske greit hvis han får sitte på fanget, men hun kan jo ikke det hele dagen. Dette er slitsomt både for dagmamman og de andre barna. Samt at han selv ikke har det bra.

Jeg får så vondt inni meg og vet ikke helt hva vi skal gjøre, kjenner jeg bare vil gråte når jeg tenker på det. Dagmamman har signalisert at hvis det ikke blir bedre snart klarer ikke hun mer.

I tillegg er han grytidlig oppe, før han egentlig er utvilt og det gjør jo ikke saken bedre.

Noen som har gode råd? Andre som har slitt med tilvenningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dakkar liten, da! Det er en vanskelig alder å begynne i, de fleste trenger mer enn en mnd for å komme til rette. Til sammenlikning begynte vår lille da hun var 6mnd og det tok tre dager før hun var varm i trøya... Hva med bæresele, Ergo, Meitai, kan du spørre dagmamma om hun kan se det som en mulighet i begynnelsen? Ha gutten på ryggen, slik at han alltid er med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...