Gå til innhold

bryllupslokaler i sandnes og omegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Skal gifte meg neste år i august og sliter med å finne lokaler i området.. Er ikke herfra selv så lurer på om det er noen som har noen forslag?

Har prøvd kronen gård og sola strandhotell men det var opptatt.. Hvor kan man da ha det? Er ikke avhengig av å ha det på et hotell dersom det er noen som vet om andre ok lokaler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror gjrene du er litt sent ute, men det er sikkert fullt mulig å finne et brukbart lokale! Hva med Jærgården Kvalbein, GamlaVærket(hvis dere ikke er så mange), Friestad selskapsgard eller Aboreet!?!

Det er jeg som har skrevet et innlegg tidligere om bryllupsplanlegger...gi meg et vink hvis du trenger hjelp, så kan jeg gjerne hjelpe deg...! Ta det som en liten test ;-)

Skrevet

gandal bydelshus - her ordner de alt. Billig. 430 kr per person. (leie av lokale, utvask, servitører, kokk, 3 retters middag, mineralvann inngår) Kan ta med drikke selv. (passer fra 50- 200 gjester)

Edlandsgården- fint lokale. Litt dyrere. Samme opplegg som ovenfor. Kan ha med drikke selv. Passer hvis dere er en del gjester (60-200)

Westernbyen i kongeparken

Villmarksenteret

Odd Fellowgården i Stavanger (670 kr per pers for 3 retters middag, lokale, servitører, velkomstdrink, 3 gl vin til maten, cognac)

Skrevet

Charlottenlund i Stavanger er bra. Friluftshuset på Orre, Jærmuseet (spennende arkitektur), 2 bygg forbi Ålgård til en skytebane/klubb (husker ikke navn, men fine lokaler), Bore samf hus, Orre samf hus (begge 15 min fra Sandnes), Kverneland samf hus - mange av de.

Skrevet

Hmmm, tror jeg må si, Thon hotel i Stvg, helt øverst på hotellet, nydelig utsikt. Kjempeflinke folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...