Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til god funksjonell "begynner-skje" til 4 mind baby??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker avent sine skjeer som du får i daglivare butikker, litt flate så det er lett å få med alt på skjea.

Skrevet

Bruker også avent, men synes den er litt hard. Liker best litt myke skjeer, men har ikke funnet myke begynner-skjeer.

Til litt større bebiser, kan jeg anbefale Baby Bjørn skjeer - kjempegode!!!

Skrevet

vi bruker avent sine!:-D synes de er kjempegode!

Skrevet

Har prøvd mange skje--typer..(kjøpte mange forskjellige til storebroren),min desiderte favoritt er Babybjørn-skjeene.

Fås som 2-pack. Disse er lange, veldig praktisk når man skal mate barnet. Skjebladet er mykt - ikke ekkelt for ganen til babyen.

Har Avent-skjeer også - men synes de er korte og harde..

Skrevet

vi fikk en gratis nesle skje som er lang og myk:) Får ved å klikke på nestle ikon på siden.

Skrevet

jeg kan ikke leve uten babybjorn sine lange skjeer.. de går fint ned i glasset er lette å ha med - skader ikke tenner.. Litt dyrere enn avent.. men ingen over ingen ved siden av..

Skrevet

Avent-skjeene er helt topp. Kjøpte våre på Rema. Men nå er minsten så glad i mat at den går ned på vanlige skjeer også da...

Skrevet

Synes Avent sine er litt harde ja - og ikke minst dyre. Anbefaler på det sterkeste Nuby sine. Se her:

Disse er mye, langt skaft og du får hele 12 stykker for 35 kroner og de er kjempegode.

http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=790_791_840&products_id=1764

Anbefaler også drikkefalsken fra Noby etterhvert som barnet blir større, uten alt mulig dill som skal settes sammen;

http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=790_791_839&products_id=1756

Ei venninne er helt avhengig av den flaska og har faktisk bestilt nye fra USA før hun så at Alexi solgte de....!

Skrevet

Babybjørn sine er min favoritt! :o)

Skrevet

Jeg har kun prøvd Avent og Nuby.

Jeg synes Avent-skjeene er altfor smale og harde.. Liker å bruke dem til banan, men det er det eneste.

Nuby-skjeene har jeg vært superfornøyd med! Kjøpte en sånn 12-pakning hos alexi.no, og har brukt dem i 4 måneder nå!

Skrevet

Babybjørn skje!!! Ingen over og ingen ved siden!!!!

Skrevet

Jeg synes Avent sine er en god begynnerskje til 4 mnd baby. De er små og smale og lette å gape over. Men jeg har allerede kjøpt inn Baby Bjørn sine og kommer til å gå over til dem når han blir større.

Skrevet

Bambino sine!!

De er kjempemyke,laga av gummi :D Fikk en sånn i gave fra min hemmelige venn,hehe,og måtte ut og kjøpe flere slike :D

Skrevet

Hvor finner du de da?

Gått innpå der,men finner ikke noe.... Har de tatt det bort eller er det jeg som er blind?

Skrevet

Min manns gammle Ikea t.-skjeer som sikkert er borti 20 år, er ett must her i huset.

Skrevet

Vi bruker Nuby, kjempefornøyde :) Gode og billige, i mange fine farger ;)

Skrevet

Jeg kjøpte Bambino sine skjeer. De er lange og lagd av silikon slik at de er myke og bøylige i munnen til babyen. Min sønn er 4 mnd og de fungerer bra her.

Skrevet

Silikon var det kanskje ja,hehe...Skrev gummi jeg :P

Skrevet

Vi har brukt avent-skje. Synes de er helt topp!

Skrevet

Toppers! Tusen takk for mange gode råd, skal se innom Alexi, var de skjeene myke også eller harde??

Må nok titte på babybjørn og avent sine og ;0)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...