Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Er blitt så utrolig sløv, glemsk og vimsete etter at jeg fikk knøttet, glemmer ord når jeg skal snakke etc. Etter fjerde måneden begynner jeg å bli litt bekymret, er det hjernen som forvitrer eller er det forbigående? Er det flere som opplever det samme? Går det over?
*ale* Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Hehehe.. ammetåke kalles det og det går over.. Har en på 7 mnd, det henger litt igjen ennå, men er bedre,,, Masse komiske situasjoner kan du tro.,.. Fikk nesten panikk da jeg oppdaga at jeg ikke kunne lese bøker lengre eller løse kryssord... Men nå går det bra...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Godt å høre! Det med språket har frustrert meg aller mest, samt stokking av tanker... Herregud! Gleder meg til hjernen begynner å fungere igjen!
*ale* Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 JA det er deilig. Jeg som er den lesehesten klarte ikke mer enn en side i slengen, så var det bom stopp.. Lange ord ble for vanskelig...hehe.. Pussig... men det går over.. Er nok naturen som vil sikre seg at vi kun skal tenke på de små.. Men lurer fælt på åssen de som (fex i USA) må jobbe etter 6 uker klarer det?? Jeg hadde blitt å laga kaos på jobben.. Sluppet ut feil pasienter og for ikke å snakke om gitt ut feil medisin... Huff. Skummelt!!
Sigbeth Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 de slutter jo å amme ettter 6 uker i USA! men noen har verre ammetåke enn andre skjønner jeg! Har ikke hatt problemer med ord/lesing etc, men går i surr i dagene og har rare drømmer om natten...kanskje dette er ammetåke også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå